Stian Skrivet 22 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2004 Är 15 år. Kan få tag på alkohol snabbt och billigt. Har bra kontakter som är äldre än mig. Jag har lyckats att köpa öl några gånger själv. Cigaretter kan jag köpa på kiosken 100 meter härifrån.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 22 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2004 själv är jag en ren kille, snusar inte, röker inte, dricker inte, alkohol smakar getens bruna hål så blä på det . varken smakat snus eller rök, men jag kan nog få alkohol av mina klass kamrater som alltid vill dra med mig på fester men jag avstår nog hellre och dricker en cola vid datorn istället Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samool Skrivet 22 september, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 september, 2004 Cigaretter kan jag köpa på kiosken 100 meter härifrån.. Ska inte haka på ditt glidande ifrån ämnet men cigaretter är inte det detta handlar om, det skadar inte små fjortisar och deras om givning, inte på kort sikt iaf. Och att fjortisar är fulla det vet alla här att det kan skada ALLA vare sig man känner dom eller ej Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlIpKnOt Skrivet 22 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2004 Jag har kontakter jag dricker inte ofta, har bara testat och så... lite mer kanske.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 22 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2004 1. Morsan/Farsan köper om det inte finns något hemma(Brukar ofta finnas hemma) 2. Kan köpa av många olika kompisar, min klasskompis tex är 21.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts