samool Skrivet 21 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2004 Vet inte om någon kommer ihåg Eddie som skulle försöka rappa i Idol..gick sådär... här har ni hans rap...med beats pålagda från en medlem på forum.studio.se Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 21 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2004 Ja det har jag hört. Finns ju en annan också, vilken är "bättre". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 22 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2004 Finns redan en annan tråd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 22 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2004 Inte så dålig faktiskt.. Beatet påminner om en annan låt men jag kommer inte på vilken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 22 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2004 lika värdelös som det större antalet av raplåtar MIN 1300 POST! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 22 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2004 lika värdelös som det större antalet av raplåtar MIN 1300 POST! Du kan ju inte jämföra den med andra raplåtar. Fast något som riktigt suger till och med mer än eddie är country. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 22 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2004 MIN 1300 POST! Va kul! Lite synd bara att den ska vara fylld med så jämra mycket skit... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlIpKnOt Skrivet 23 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2004 ohh.. börja inte diskutera vad som är bäst nu. hiphop eller rock Smaken är som baken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 23 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2004 http://www.aftonbladet.se/vss/noje/story/0...,537053,00.html Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 23 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2004 http://www.aftonbladet.se/vss/noje/story/0...,537053,00.html Haha.. det där visste man ju Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 4 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2004 ohh.. börja inte diskutera vad som är bäst nu. hiphop eller rock Smaken är som baken Beror ju på vad för rapp man talar om och vad för rock man talar om. Jag föredrar RAP, men jag erkänner ju att det finns skitbra rocklåtar och dåliga RAPlåtar. Jag hatar sån där rock där man bara stönar fram oförståelig goja. Han där i idol sög verkligen. Det är just det som är så underhållande med honom: han e sopig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts