Jump to content

Star Wars battlefront!

Wild_hawk
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 58
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

• 4 months later...

Sorry om jag drar upp en gammal topic men det är bättre en att starta en ny topic

är det någon som fortfarande spelar vad är eran favorit bana och vad brukar ni vara för gubbe mest. jag brukar mest vara arc clone, och min favvo bana är hoth banan

post-23-1109771011_thumb.jpg

Redigerad av swat
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har det också... Det är faktiskt kul... synd att man inte kan vara en sån här jedi eller "mannen med den svarta masken".... (minns icke vd han heter just nu >_< ) Men det är hel kul! Man kan gå in i varje maskin eller använda varje vapen man hittar...

Men en sak undrar jag... Hur dödar man en Jedi-Riddare eller ska jag säga en kille med ett lysande svärd?... Det finns ju vanligt vis 2 st på varje bana men det går ju aldrig att döda motståndar Jedi'n typ... och om man skjuter med en raket så styr dom bort den med svärdet... det tycker jag är litte knepigt... :D:wub:

Redigerad av Sikorka
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har det också... Det är faktiskt kul... synd att man inte kan vara en sån här jedi eller "mannen med den svarta masken".... (minns icke vd han heter just nu >_< ) Men det är hel kul! Man kan gå in i varje maskin eller använda varje vapen man hittar...

Men en sak undrar jag... Hur dödar man en Jedi-Riddare eller ska jag säga en kille med ett lysande svärd?... Det finns ju vanligt vis 2 st på varje bana men det går ju aldrig att döda motståndar Jedi'n typ... och om man skjuter med en raket så styr dom bort den med svärdet... det tycker jag är litte knepigt... :D:wub:

Tror att Jedierna är odödliga faktiskt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor