Ceone Skrivet 12 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2004 Hade tänkt köpa de något som ni kan rekomendera? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sc0rp Skrivet 12 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2004 Hade tänkt köpa de något som ni kan rekomendera? Ja , absolut ! Jag köpte det för några dagar sen och det är skiit roligt Kärlek vid första ögonkastet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 12 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2004 Ja , absolut ! Jag köpte det för några dagar sen och det är skiit roligt Kärlek vid första ögonkastet har hört att man kan köra fordon o sånt kan man göra de på xbox verisionen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sc0rp Skrivet 12 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2004 Jag har det på pc...men man borde väl kunna åka fordon i xbox versionen också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 13 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2004 har hört att man kan köra fordon o sånt kan man göra de på xbox verisionen? Ja, man kan köra fordon på xbox versionen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MetoC7 Skrivet 16 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2004 Det funkar inte för mig.. När jag ska installera så kommer det up nån skylt som säger att fel volym är insatt i enheten.. Detta sker när installationen har kommit lite mer en halvägs.. Jag behöver hjälp.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 16 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2004 Det funkar inte för mig.. När jag ska installera så kommer det up nån skylt som säger att fel volym är insatt i enheten.. Detta sker när installationen har kommit lite mer en halvägs.. Jag behöver hjälp.. kanske fel på ludkortet eller så är de för kasst Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 16 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2004 ELLER så är det fel på ljudkortet... Jag ska skaffa det nån gång... ska leta i pirathamnar och stjärnexplosioner... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MetoC7 Skrivet 17 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2004 kanske fel på ludkortet eller så är de för kasst Tyvär... Det verkade vara ett ganska vanligt problem.. Men om jag copierade alla filer från skiva 2 och 3 till C så kunde jag installera därifrån istället för att ta ut skiva 1.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
swat Skrivet 2 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2005 (redigerad) Sorry om jag drar upp en gammal topic men det är bättre en att starta en ny topic är det någon som fortfarande spelar vad är eran favorit bana och vad brukar ni vara för gubbe mest. jag brukar mest vara arc clone, och min favvo bana är hoth banan Redigerad 2 mars, 2005 av swat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZliPp Skrivet 2 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2005 Är spelet roligt online?(har det bara till ps2) Och vad finns det för "gametypes" när man lirar online?(te.x deathmatch) Och håller sig spelet på bara själva multiplayern? För på ps2 så är det väll ganska roligt men jag har tröttnat.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 2 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2005 Jag har det, men online var inte så kul.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
swat Skrivet 3 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2005 Det är online som e skit kul det gåller bara att hitta den rätta servern med bra banor och många spelare fast det kan va lite svårt men absolut värt det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 4 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2005 (redigerad) Jag har det också... Det är faktiskt kul... synd att man inte kan vara en sån här jedi eller "mannen med den svarta masken".... (minns icke vd han heter just nu ) Men det är hel kul! Man kan gå in i varje maskin eller använda varje vapen man hittar... Men en sak undrar jag... Hur dödar man en Jedi-Riddare eller ska jag säga en kille med ett lysande svärd?... Det finns ju vanligt vis 2 st på varje bana men det går ju aldrig att döda motståndar Jedi'n typ... och om man skjuter med en raket så styr dom bort den med svärdet... det tycker jag är litte knepigt... Redigerad 4 mars, 2005 av Sikorka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 4 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2005 Jag har det också... Det är faktiskt kul... synd att man inte kan vara en sån här jedi eller "mannen med den svarta masken".... (minns icke vd han heter just nu ) Men det är hel kul! Man kan gå in i varje maskin eller använda varje vapen man hittar... Men en sak undrar jag... Hur dödar man en Jedi-Riddare eller ska jag säga en kille med ett lysande svärd?... Det finns ju vanligt vis 2 st på varje bana men det går ju aldrig att döda motståndar Jedi'n typ... och om man skjuter med en raket så styr dom bort den med svärdet... det tycker jag är litte knepigt... Tror att Jedierna är odödliga faktiskt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 4 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2005 Tror att Jedierna är odödliga faktiskt. Men om man kastar en granat och så står dom vid nån kant av nån luft bana där man är långt uppe i luften, då flyger ju dom ner men det står inte att man dödar dom... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 6 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2005 Jag kan inte ställa in scenstativen till spelet Har det på de högsta men jag tycker det inte är känsligt forfarande trög ju... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 6 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2005 Jo, det är kul spel kanske fordonen är lite st3la och man kan inte slajsa folk med laser-svärd! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 6 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2005 Jo, det är kul spel kanske fordonen är lite st3la och man kan inte slajsa folk med laser-svärd! Kanonerna på vissa fordon är oxå svåra att sikta med vet inte varför Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts