Wild_hawk Skrivet 22 september, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 september, 2004 (redigerad) Håller med till 100%! man kan bara ladda ner galatic cponquest modden till bf1942 o de e likadant jao eller hur, och fåglar kan flyga under vatten så de så.. Stor skillnad på den där moden och sw bf Edit: komentar till bild: hihihihihi Redigerad 22 september, 2004 av Wild_hawk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 22 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2004 jag har skaffat det () o ja tycker det är lite lame.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 22 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2004 Jag vill ha det men får inte skaffa det just nu... Ska nog skaffa Republic Commando när det kommer... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 22 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2004 Shiat! Kan man vara Ewokerna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 22 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2004 Om jag fattat det rätt så är dom bara där för att dom är där på Endor inte att man kan spela som dom väll? Eller hjälper dom rebbelerna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 22 september, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 september, 2004 (redigerad) har börjat lira online nu, fett skoj Redigerad 23 september, 2004 av Wild_hawk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 25 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2004 Min cd 2 funka inte så jag slängde det :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 25 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2004 Min cd 2 funka inte så jag slängde det :/ skicka tillbaka det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 25 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2004 Jag tror han hittade det i en buske i skogen... Funderar på att köpa det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 25 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2004 Jag tror han hittade det i en buske i skogen... Funderar på att köpa det... Nej i en pirat hamn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fabian Skrivet 28 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2004 Jag är både ett stort BF 1942 fan och Star Wars fan. Så jag undrar om spelet är värt pengarna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 28 september, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 september, 2004 Jag är både ett stort BF 1942 fan och Star Wars fan. Så jag undrar om spelet är värt pengarna? jao absolut, funderar själv på att köpa det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fabian Skrivet 29 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2004 (redigerad) Fick låna den nya Star Wars boxen på dvd av en kompis, Xbox demo på Battlefront medföljde på Extramaterials-skivan. Kul spel! Men ska jag köpa det får det nog nog bli till PC... Redigerad 29 september, 2004 av fabian Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 29 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2004 Nej i en pirat hamn. same shit different name... nu när man egentligen inte får snacka warez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 29 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2004 Läste en recension och flera folks kommentarer och kommer därför inte att testa det.... För många negativa kommentarer om det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stevex Skrivet 30 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2004 ja tycker om starwars men jag hatar detta sugiga spel , vet inte varför ja tycker att det är dåligt men det är det bara Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Korven Skrivet 4 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2004 Fick SW:BF av min farfar igår och jag har spelat det nu och det va faktis jävligt kul synd att det inte har ASE support Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sc0rp Skrivet 10 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2004 Jag undrar två saker : 1. Är banorna stora ? 2. Kan man flyga högt med tex x-wing ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Korven Skrivet 10 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2004 ja på båda Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sc0rp Skrivet 10 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2004 Okej , tack. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts