SteelWolf Skrivet 24 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2004 De vill göra om Nintendos succé och släppa en ny, "bättre" upplaga så att PS2-ägarna köper en till. Skildnaden är att där Nintendo gav DS större, bakupplyst skärm och laddningsbara batterier ger Sony sin konsol smidigare design! Inte bara smidigare design, utan även en inbyggd nätverksanslutning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 24 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2004 (redigerad) hihi, den e jue asläcker! Man har iof ett PS2, ett gamecube, ett xbox och några tidigare konsoller så egentligen behöver ja ju inget nytt men den va så läcker så det lär nog bli den i samlingen också... haha, gött o ha den stpende breve pappa PS2 EDIT: Undrar hur det kommer gå för sony nu, dom kommer ju med sin PSP senare också... (Undrar hur det kommer gå för min ekonomi...) hihi, fin storleksskillnad på ps2-mini och psp Screen: EDIT2: hahaha, nu vet jag kanske något smart... Dom nya kontrollportarna kanske kan användas till kommande PSP också Redigerad 24 september, 2004 av xPisc Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lord_Lime Skrivet 28 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2004 sorry för jag drar upp en gammal tråd.... men finns det nån möjlighet att ha mod-chip i dom där?? och hdd loader? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts