Cortez Skrivet 21 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2004 När jag ska spara bilder och lagt in dom i paint, så kan jag bara spara dom i .bmp? Hur ska jag göra så jag kan spara i jpg eller png, eller nåt annat? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 21 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2004 Funkar inte filformatmenyn eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 21 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2004 skaffa ps Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 21 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2004 När jag ska spara bilder och lagt in dom i paint, så kan jag bara spara dom i .bmp? Hur ska jag göra så jag kan spara i jpg eller png, eller nåt annat? du har inte windows XP va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 21 september, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 september, 2004 du har inte windows XP va? Nej, 2000... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 21 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2004 då tror jag inte det går.. men ladda ner GIMP, photoimpact, photoshop trail version eller nåt sånt så kan du spara som andra format Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 21 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2004 man tar väl spara som eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 22 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2004 Nej, 2000... I paint som följer med 2000 kan man bara spara i bmp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts