Riot Skrivet 21 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2004 Jag har försökt allat men jag fattar inte vad man ska göra. kan man få hjläp med det? :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tojo909 Skrivet 21 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2004 vad är det du inte förstår? Slå 3-4 gubbar så att alla börjar slåss och sen gvr du in på gården och tar sönder bilarna. Ifall du inte har nåt vapen kan du ju köra runt med dom och krocka tills dom sprängs.. GOOD LUCK!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 21 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2004 vad är det du inte förstår? Slå 3-4 gubbar så att alla börjar slåss och sen gvr du in på gården och tar sönder bilarna. Ifall du inte har nåt vapen kan du ju köra runt med dom och krocka tills dom sprängs.. GOOD LUCK!! eller fuska så blire lättare, särskilt om man gör "diaz-fusket" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 21 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2004 eller fuska så blire lättare, särskilt om man gör "diaz-fusket" O ja, skitkul att fuska på ett uppdrag som är skitenkelt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lofon Skrivet 21 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2004 eller fuska så blire lättare, särskilt om man gör "diaz-fusket" "diaz-fusket"??????? vad e d? skin fusket eller? va e d för kul me d? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
berit Skrivet 21 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2004 Jag har försökt allat men jag fattar inte vad man ska göra. kan man få hjläp med det? :'( kan du säga mig vad det är du inte fattar, snälla, för det verkar seriöst som om du sovit lite mycket på engelska-lektionerna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bossebass Skrivet 21 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2004 Det svåra i det här uppdraget kan vara att få sönder bilarna eftersom man inte har fåt tag nått bra vapen, skjut på de röda tunnor du ser och de bilar som inte har en tillhörande tunna, går du in i och kör sönder helt enkelt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts