AE_Dave Skrivet 17 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2004 Det förstås, utan invandrare skulle ju Sveriges befolkning gå minus eller vad det var de sa men nog är det jobbigt allt när de kommer och leker Allan och tror de är något men kan inte äns läsa eller så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
razztheazz Skrivet 17 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2004 Hatar pedofiler,nekrofiler,våldtäcktsmän och djurofiler(om det finns). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jesus Skrivet 17 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2004 ja hatar JL och We du hatar säkert We för att alla snobbar och äckel har sånna. Men We är egentligen ett skateboard/snowboard märke. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gonarch Skrivet 17 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2004 jag hatar en jävlig lärare i skolan. En gång såg jag henne härma en utvecklingsstörd elevs sätt att gå... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 18 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2004 jag hatar TVshop på Kanal3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 18 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2004 jag hatar TVshop på Kanal3 Tvshop äger ju! Tänk bara ett medel i läppstiftsform som man smetar på en repa på bilen och sen polerar man och den är borta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gonarch Skrivet 18 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2004 haha varje gång de har nått nytt träningsredskap så sätter de kryss för det gamla som var så bra förut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts