kariya Skrivet 28 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2004 Jag hatar Färjestad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 28 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2004 (redigerad) Jag hatar #1 Min dator (40 fps) på CS #2 Allt sånt som ni ramblat upp om Nazi o Razi. #3 Maroon 5 - This love #4 TELE2 - The company that gives you high ping #5 Att 1.5 lades ner #6 NÄR TELEFONEN RINGER HELA JÄVLA TIDEN! #7 När man inte orkar svara fastän dom ringt 6 gånger. eh. Det var en polare såg jag .. orka svara ? Edit@#2: Jag HATAR Nazi o Razi, så det inte blir nått missförstånd Redigerad 28 september, 2004 av Gta_idioten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Koffein Skrivet 28 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2004 Vad har jag för konstiga åsiker som skulle kunna koppla ihop mig med rasism. Var snäll och förklara. Du har hintat lite lätt i en annan tråd att WTC-attentatet var en judisk komplott. Sedan verkar du vara väldigt upptagen med att fantisera om NWO och svarta helikoptrar, något du har gemensamt med folk ute i extremtokhögerkanten. För att dom inte begåvats med en fullt fungerande hjärna! Nazister har en fullt fungerande hjärna. Så det var alltså invandrare du menade? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 28 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2004 Jag hatar Perfektionister.. Jag hatar Invandrare som kommer till Sverige och lever loppan på bidrag. Hatar dom ännu mer om dom inte äns försöker lära sig Svenska.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 28 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2004 Jag hatar Perfektionister.. Jag hatar Invandrare som kommer till Sverige och lever loppan på bidrag. Hatar dom ännu mer om dom inte äns försöker lära sig Svenska.. Hmm du skulle sätt här om dagen när jag stod mitt i Kristianstads "Naturreservat" kommer en liten invandrare på 5 år och går går fram till mig och säger: Den här cyklen är inte min... Alltså lär dom säg i unga dar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 28 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2004 Du har hintat lite lätt i en annan tråd att WTC-attentatet var en judisk komplott. Sedan verkar du vara väldigt upptagen med att fantisera om NWO och svarta helikoptrar, något du har gemensamt med folk ute i extremtokhögerkanten. Så det var alltså invandrare du menade? Judisk komplott? Lögn! Nope fantiserar inte så mycket om NWO. Om du hade begåvats med förmågan att läsa alla meningar hade du säkert förstått att jag inte menade invandrarna. *Väntar på en ursäkt* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Koffein Skrivet 15 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2004 Judisk komplott? Lögn! Då är vi överrens om något iaf. Nope fantiserar inte så mycket om NWO. *Väntar på en ursäkt* OK... varför då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 15 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2004 Då är vi överrens om något iaf. OK... varför då? För att du sade att jag hade tvivelaktiga åsikter och att jag därmed kanske var rasist. Jag har varken tvivelaktiga åsikter eller är ens i närheten av att vara rasist. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Carolus XII rex suenica Skrivet 16 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2004 Världen tillhör alla inte bara ledarna som styr denna guds förättna jord. Gör det bästa av sitation och tänk: du är delägare i ett stor företag som kämpar för fred och rättvisa. alla kan påverka denna planet.. Vi har valt väg själv, nu får vi leva med den! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
theatre Skrivet 16 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2004 Jag hatar... homofober (ni växer upp ni också) - centrumbarn - personer som inte kan stava, åldern har inte så stor betydelse - rasister - nazister - patrioter - Folk som kallar er patrioter; Kom ut ur gaderoben någon gång. Ni kallar er bara det för att er morsa skulle bli sur om ni kallade er rasister - Sen så HATAR jag alla jävla svennar som klagar på att invandrarna kommer och "LEVER LOPPAN" på bidrag. Jävla muppar, vet ni hur många svenskar som lever loppan på bidrag? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 16 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2004 Sen så HATAR jag alla jävla svennar som klagar på att invandrarna kommer och "LEVER LOPPAN" på bidrag. Jävla muppar, vet ni hur många svenskar som lever loppan på bidrag? alla som lever loppan på bidrag borde sköta sig istället. skaffa ett konsult jobb och lev loppan på 30 000 om månaden istället för 1-2000 spänn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 16 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2004 Jag hatar... homofober (ni växer upp ni också) - centrumbarn - personer som inte kan stava, åldern har inte så stor betydelse - rasister - nazister - patrioter - Folk som kallar er patrioter; Kom ut ur gaderoben någon gång. Ni kallar er bara det för att er morsa skulle bli sur om ni kallade er rasister - Sen så HATAR jag alla jävla svennar som klagar på att invandrarna kommer och "LEVER LOPPAN" på bidrag. Jävla muppar, vet ni hur många svenskar som lever loppan på bidrag? Mycket bra sagt, men vad är centrumbarn? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 16 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2004 Mycket bra sagt, men vad är centrumbarn? antagligen ungar som vill ha uppmärkssamhet hela tiden, vara i centrum. eller folk som bor i centrum. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
theatre Skrivet 16 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2004 precis, jobbiga barn som alltid ska ha mest uppmärksamhet och alltid vill vara i centrum Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nark Buddy Skrivet 16 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2004 Bornet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
makker Skrivet 16 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2004 Min data!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 16 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2004 antagligen ungar som vill ha uppmärkssamhet hela tiden, vara i centrum. eller folk som bor i centrum. Jo, tänkte också att det var nåt av det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlIpKnOt Skrivet 16 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2004 personer som inte kan stava, åldern har inte så stor betydelse - Sen så HATAR jag alla jävla svennar som klagar på att invandrarna kommer och "LEVER LOPPAN" på bidrag. Jävla muppar, vet ni hur många svenskar som lever loppan på bidrag? Varför hata personer som inte kan stava? kanske kan vara irriterande men vafan Tycker ändå att det är fel att dom kommer hit och lever loppan. Om dom ska komma hit får dom fan ta och anstränga sig och lära sig språket och skaffa sig ett jobb. Annars kunde dom väll stanna kvar där dom först va.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 16 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2004 Tycker ändå att det är fel att dom kommer hit och lever loppan. Om dom ska komma hit får dom fan ta och anstränga sig och lära sig språket och skaffa sig ett jobb. Annars kunde dom väll stanna kvar där dom först va.. Vet du vad dom flesta högutbildade invandrare jobbar som? Vad sa du, akademiker? Nej, städare eller taxichaffisar. Precis, det är inte direkt lätt att skaffa jobb som invandrare. Jo dom kunde ju iof stanna kvar där dom var, i bästa fall blev dom ju ihjälbombade av amerikanska trupper, men vafan dom är ju deras räddare i nöden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 17 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2004 Folk som inte kan respektera ens stil, ens intressen och folk som trycker upp svaga mot väggen för att dom har gjort ett missförstånd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts