Carolus XII rex suenica Skrivet 25 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2004 (redigerad) Dom är ju männsikor som hatar männsikor av ingen anledning, sjuk är dom varje fall! edit: ingen vettig anledning varje fall. //carolus Redigerad 25 september, 2004 av Carolus XII rex suenica Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 25 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2004 Dom är ju männsikor som hatar männsikor av ingen anledning, sjuk är dom varje fall! edit: ingen vettig anledning varje fall. //carolus Exakt, helt jämra idiotiska idioter. Tycker det är knäppt att man kan hata människor överhuvudtaget, och dom flesta som hatar människor har aldrig lärt känna dom innan dom börjar hata och inte har fått någon hel uppfattning av personen och bygger hatet pga det lilla han vet. En annan del av människohatarna (haha) hatar folkslag, vilket helt bygger på generalisering och fördommar. En tredje del "hatar" människor bara pga att den personen/dom personerna är olika en själv. Det finns mer, men nu är jag trött och vill lyssna på musik utan att tänka på annat...höhö. Själv hatar jag tanken vars världen är påväg, allt blir skit helt enkelt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 25 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2004 Om han hade skrivit: dumma svenskar hade det nog inte uppfattats fel.. konstigt det där? my point exactly! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sirius Skrivet 25 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2004 Va? Jag har fan inte skrivit det! Vart i helvete har du fått det ifrån? nej jag fattar nu "För att dom inte begåvats med en fullt fungerande hjärna!" Då menade du inte invandrarna utan de som hatade invandrarna dvs du är inte rasist, mitt fel föråt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 25 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2004 (redigerad) my point exactly! ...men att skriva dumma människor skulle vara det enda som låter bra, för dumma svenskar låter ändå rätt skumt. Det kan ju vara rasistiskt det också, fast inte uppmärksammat på det sättet. Redigerad 25 september, 2004 av okka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mobacko Skrivet 25 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2004 Hihop och wiggers. så om man lyssnar på hiphop är man wigger bara för att dom som kom på det var svrta? så om lyssnar på rock, funk, blues, soul, reggae, dancehall, R&B eller nån annan musik skapad av svarta, blir man automatiskt en wigger eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 25 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2004 så om man lyssnar på hiphop är man wigger bara för att dom som kom på det var svrta? så om lyssnar på rock, funk, blues, soul, reggae, dancehall, R&B eller nån annan musik skapad av svarta, blir man automatiskt en wigger eller? Exakt alla nutida musik föddes från soulen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 25 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2004 så om man lyssnar på hiphop är man wigger bara för att dom som kom på det var svrta? Har han aldrig påstått, bara att han hatar både hiphop och wiggers och wiggers finns det mest utav i hiphop. Det finns inte så jättemånga wiggers som inte lyssnar på hiphop... Fast jag vet inte hur han tänker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 25 september, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 september, 2004 Jag hatar: Kommunism och alla andra idielogier som bör skrotas om människan ska leva vidare. Staten israel som snor sitt land och förlitar sig på en gammal bok där typ allt är påhitt. Ungefär som om hoberna helt plötsligt ville ha tillbaka sitt land för dom läst tolkien. Dagens sverige. Folk som skäms över sitt ursprung och betecknar patriot som ett skällsord. Hihop och wiggers. Människor som kan ren svenska men endå bryter av någonkonstig anledning Att turkiet kanske kommer in i eu. EMU men jag gillar Eu sålänge det gäller samarbete och att förhindra krig mycket mer.. Ps. En av dom få på detta forum som jag starkt misstänker INTE är smyg rasse är funnylin, hans hat lista skrek en viss idielogi som är nazisternas största motsåtndare. Funnylin rasister/nazister har visst en fungerande hjärna, det är som att en nazist säger att en jude inte har fungerande hjärna, snälla sänk dig inte till deras nivå Ds. //Carolus Jag hatar dig också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 25 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2004 Varför ska inte turkiet få gå med i Eu? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 25 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2004 Jag hatar dig också. ooo du är så häftig får jag ta på dig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 25 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2004 Varför ska inte turkiet få gå med i Eu? Ord! Griimn - haha! Cortez - Är du en wigger? Annat skulle vara konstigt om du tar åt dig personlig... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 25 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2004 Ord! Griimn - haha! Cortez - Är du en wigger? Annat skulle vara konstigt om du tar åt dig personlig... Han syftade säkert på att han hatade hiphop. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 25 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2004 Han syftade säkert på att han hatade hiphop. Säkert. Men varför hata dom som hatar hiphop? Lika idiotiskt som dom som hatar hiphop. Det går runt - man hatar dom som hatar det man älskar... Hehe, svårt att förklara men... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Carolus XII rex suenica Skrivet 25 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2004 Vi har 2 wiggers i våran skola, okej dom lyssnar på hiphop. Det gör jag också, men pratar, wazzup len, vi går och chill bre. Tror att vi bor i ngt ghetto som inte existerar. Har brallorna vi knäna. Och nej jag hatar inte hiphop. Cortez jag hatar inte dig personligen, jag känner inte dig. Men om du är en wigger hatar jag din stil. Och jag nämde aldrig något om svarta och vitas rättigheter och musikursprung? Nej dåså. OCh turkiet ska inte få medlemskap i Eu förens dom respekterar mänskliga rättigheter. Ingen tortyr i fängelserna osv. //Carolus Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 25 september, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 september, 2004 (redigerad) Han syftade säkert på att han hatade hiphop. Grattis, hur blev du kung? För du har precis beskrivit rena motsatsen av vad jag är. Hm... Kanske missförstod. Jag gillar både hiphop(livsstilen) och rap(musiken). Redigerad 28 september, 2004 av Cortez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jesus Skrivet 28 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2004 Dåliga politiska åsikter, skolan, religioner, våldtäktsmän, mördare, terrorister, grova brottslingar, idioter, puckon, många musikstilar, cp-lärare, osv... EXAKT! fast mord KAN vara coolt.. ibland, beror på vem som blir mördad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 28 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2004 EXAKT! fast mord KAN vara coolt.. ibland, beror på vem som blir mördad. Mord kan aldrig bli coolt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 28 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2004 Mord kan aldrig bli coolt Nja, isåfall på film eller i spel. Fast det är ju egentligen inte mord Vet inte hur han menar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 28 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2004 Jag hatar mig själv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts