Jump to content

Vi hatar...

Cortez
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 146
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Dom är ju männsikor som hatar männsikor av ingen anledning, sjuk är dom varje fall! edit: ingen vettig anledning varje fall.

//carolus

Exakt, helt jämra idiotiska idioter.

Tycker det är knäppt att man kan hata människor överhuvudtaget, och dom flesta som hatar människor har aldrig lärt känna dom innan dom börjar hata och inte har fått någon hel uppfattning av personen och bygger hatet pga det lilla han vet. En annan del av människohatarna (haha) hatar folkslag, vilket helt bygger på generalisering och fördommar. En tredje del "hatar" människor bara pga att den personen/dom personerna är olika en själv. Det finns mer, men nu är jag trött och vill lyssna på musik utan att tänka på annat...höhö.

Själv hatar jag tanken vars världen är påväg, allt blir skit helt enkelt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

så om man lyssnar på hiphop är man wigger bara för att dom som kom på det var svrta?

Har han aldrig påstått, bara att han hatar både hiphop och wiggers och wiggers finns det mest utav i hiphop. Det finns inte så jättemånga wiggers som inte lyssnar på hiphop...

Fast jag vet inte hur han tänker.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag hatar:

Kommunism och alla andra idielogier som bör skrotas om människan ska leva vidare.

Staten israel som snor sitt land och förlitar sig på en gammal bok där typ allt är påhitt. Ungefär som om hoberna helt plötsligt ville ha tillbaka sitt land för dom läst tolkien.

Dagens sverige.

Folk som skäms över sitt ursprung och betecknar patriot som ett skällsord.

Hihop och wiggers.

Människor som kan ren svenska men endå bryter av någonkonstig anledning

Att turkiet kanske kommer in i eu.

EMU men jag gillar Eu sålänge det gäller samarbete och att förhindra krig

mycket mer..

Ps. En av dom få på detta forum som jag starkt misstänker INTE är smyg rasse är funnylin, hans hat lista skrek en viss idielogi som är nazisternas största motsåtndare. Funnylin rasister/nazister har visst en fungerande hjärna, det är som att en nazist säger att en jude inte har fungerande hjärna, snälla sänk dig inte till deras nivå Ds.

//Carolus

Jag hatar dig också.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vi har 2 wiggers i våran skola, okej dom lyssnar på hiphop. Det gör jag också, men pratar, wazzup len, vi går och chill bre. Tror att vi bor i ngt ghetto som inte existerar. Har brallorna vi knäna. Och nej jag hatar inte hiphop. Cortez jag hatar inte dig personligen, jag känner inte dig. Men om du är en wigger hatar jag din stil. Och jag nämde aldrig något om svarta och vitas rättigheter och musikursprung? Nej dåså. OCh turkiet ska inte få medlemskap i Eu förens dom respekterar mänskliga rättigheter. Ingen tortyr i fängelserna osv.

//Carolus

Länk till kommentar
Dela på andra sidor