Jump to content

Vi hatar...

Cortez
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 146
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Jag hatar rasister som döljer sig bakom ordet "patriot".

samma här! nazister som låtsas vara "nationalister" också, så fjantigt att inte våga erkänna sina åsikter fast dom är väl bara rädda för att bli spöade <_< vilket dom blir

hatar nynazister och nynazister som säger att hitlers förintelse inte tagit rum, lol! som att vara kristen och säga att gud inte finns! dum ideologi eller vad

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vad i helvete? Hoppas det där var ett skämt.

Nope, absolut inget skämt. Jag hatar Rasister och Nazister, det står jag för. Blir man nazist och/el rasist så har man ingen fullt fungerande hjärna!

Kul 'ännu en till rasist....
Kommer bli både ledsen och förbannad om du inte tar tillbaka det där!

Sedan är det svårt att uttolka exakt vad han menade med tanke på hans andra lite märkliga åsikter.

Vad har jag för konstiga åsiker som skulle kunna koppla ihop mig med rasism. Var snäll och förklara. Respekterar dig oerhört, men det här har gjort att du sjunkit en smula.

Redigerad av Funnylin
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag hatar:

Kommunism och alla andra idielogier som bör skrotas om människan ska leva vidare.

Staten israel som snor sitt land och förlitar sig på en gammal bok där typ allt är påhitt. Ungefär som om hoberna helt plötsligt ville ha tillbaka sitt land för dom läst tolkien.

Dagens sverige.

Folk som skäms över sitt ursprung och betecknar patriot som ett skällsord.

Hihop och wiggers.

Människor som kan ren svenska men endå bryter av någonkonstig anledning

Att turkiet kanske kommer in i eu.

EMU men jag gillar Eu sålänge det gäller samarbete och att förhindra krig

mycket mer..

Ps. En av dom få på detta forum som jag starkt misstänker INTE är smyg rasse är funnylin, hans hat lista skrek en viss idielogi som är nazisternas största motsåtndare. Funnylin rasister/nazister har visst en fungerande hjärna, det är som att en nazist säger att en jude inte har fungerande hjärna, snälla sänk dig inte till deras nivå Ds.

//Carolus

Redigerad av Carolus XII rex suenica
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nope, absolut inget skämt. Jag hatar Rasister och Nazister, det står jag för. Blir man nazist och/el rasist så har man ingen fullt fungerande hjärna!

Kommer bli både ledsen och förbannad om du inte tar tillbaka det där!

Vad har jag för konstiga åsiker som skulle kunna koppla ihop mig med rasism. Var snäll och förklara. Respekterar dig oerhört, men det här har gjort att du sjunkit en smula.

Varför skriva Dumma invandrare?

Kan uppfattas väldigt fel, varför inte skriva dumma personer/människor/män och kvinnar m.m.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Funnylin rasister/nazister har visst en fungerande hjärna, det är som att en nazist säger att en jude inte har fungerande hjärna, snälla sänk dig inte till deras nivå Ds.

Jo det har dom naturligtvis. Först var det bara ett sorts skämt när någon frågade "Varför blir man nazist?". Sen när folk misstolka mitt svar blev jag lite förbannad.

Nazister har en fullt fungerande hjärna. Men det kanske är så att alla inte använder den till fullo!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jo det har dom naturligtvis. Först var det bara ett sorts skämt när någon frågade "Varför blir man nazist?". Sen när folk misstolka mitt svar blev jag lite förbannad.

Nazister har en fullt fungerande hjärna. Men det kanske är så att alla inte använder den till fullo!

Helt klart! :P Dom är ju oftast mobbade små snorungar, som börjar styrketräna och skaffa nya kompisar. Det blir väll någon chock från längst bak i klassen tills längst fram i ledet.

//Carolus

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Helt klart! :P Dom är ju oftast mobbade små snorungar, som börjar styrketräna och skaffa nya kompisar. Det blir väll någon chock från längst bak i klassen tills längst fram i ledet.

//Carolus

Eller så är dom bara korkade, fördomsfulla och allmänt generaliserande.

Alla är olika, vissa klarar det bara inte.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor