Griimn Skrivet 24 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2004 (redigerad) Kul 'ännu en till rasist.... jasså? vem är dom andra? Redigerad 24 september, 2004 av Griimn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tommy_Fido Skrivet 24 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2004 jag hatar dumma invandrare som kung-food Vänta är du rasist? vafan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 24 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2004 (redigerad) Vänta är du rasist? vafan obs, dumma invandrare inte alla jag erkänner att det var ett test för att se hur många som missuppfattar svenska språket, "DUMMA INVANDARE SOM" betyder inte "ALLA INVANDRARE ÄR DUMMA INKLUSIVE" Redigerad 24 september, 2004 av Griimn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 24 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2004 Är det inte självklart att man hatar dumma invandrare? Men inte mer än vad man hatar vem annan.. Jag hatar dumma invandrare lika mycket som jag hatar dumma svenskar.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 24 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2004 Är det inte självklart att man hatar dumma invandrare? Men inte mer än vad man hatar vem annan.. Jag hatar dumma invandrare lika mycket som jag hatar dumma svenskar.. Jodå, men då kan man skriva dumma människor... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 24 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2004 Jodå, men då kan man skriva dumma människor... Helt sant.. Men folk är för inkompitenta för att fatta det.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 24 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2004 jag skrev dumma invandrare eftersom kung-food är svart, hoppas ingen tagit illa upp särskilt inte kung-food.. men lite sårad hoppas jag du blev för du förolämpade min penis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 24 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2004 Jag hatar rasister som döljer sig bakom ordet "patriot". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 24 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2004 Jag hatar rasister som döljer sig bakom ordet "patriot". samma här! nazister som låtsas vara "nationalister" också, så fjantigt att inte våga erkänna sina åsikter fast dom är väl bara rädda för att bli spöade vilket dom blir hatar nynazister och nynazister som säger att hitlers förintelse inte tagit rum, lol! som att vara kristen och säga att gud inte finns! dum ideologi eller vad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlIpKnOt Skrivet 24 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2004 just nu hatar jag GG allin... så jävla sjuk.. men död Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 24 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2004 Just nu hatar jag mig själv lite... . Vet ej varför men ändå... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 24 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2004 (redigerad) Vad i helvete? Hoppas det där var ett skämt. Nope, absolut inget skämt. Jag hatar Rasister och Nazister, det står jag för. Blir man nazist och/el rasist så har man ingen fullt fungerande hjärna! Kul 'ännu en till rasist....Kommer bli både ledsen och förbannad om du inte tar tillbaka det där! Sedan är det svårt att uttolka exakt vad han menade med tanke på hans andra lite märkliga åsikter. Vad har jag för konstiga åsiker som skulle kunna koppla ihop mig med rasism. Var snäll och förklara. Respekterar dig oerhört, men det här har gjort att du sjunkit en smula. Redigerad 24 september, 2004 av Funnylin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 24 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2004 Jag hatar: Mig själv, kärlek, mina föräldrar (ibland) och ICA Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Carolus XII rex suenica Skrivet 24 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2004 (redigerad) Jag hatar: Kommunism och alla andra idielogier som bör skrotas om människan ska leva vidare. Staten israel som snor sitt land och förlitar sig på en gammal bok där typ allt är påhitt. Ungefär som om hoberna helt plötsligt ville ha tillbaka sitt land för dom läst tolkien. Dagens sverige. Folk som skäms över sitt ursprung och betecknar patriot som ett skällsord. Hihop och wiggers. Människor som kan ren svenska men endå bryter av någonkonstig anledning Att turkiet kanske kommer in i eu. EMU men jag gillar Eu sålänge det gäller samarbete och att förhindra krig mycket mer.. Ps. En av dom få på detta forum som jag starkt misstänker INTE är smyg rasse är funnylin, hans hat lista skrek en viss idielogi som är nazisternas största motsåtndare. Funnylin rasister/nazister har visst en fungerande hjärna, det är som att en nazist säger att en jude inte har fungerande hjärna, snälla sänk dig inte till deras nivå Ds. //Carolus Redigerad 24 september, 2004 av Carolus XII rex suenica Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sirius Skrivet 25 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2004 Nope, absolut inget skämt. Jag hatar Rasister och Nazister, det står jag för. Blir man nazist och/el rasist så har man ingen fullt fungerande hjärna! Kommer bli både ledsen och förbannad om du inte tar tillbaka det där! Vad har jag för konstiga åsiker som skulle kunna koppla ihop mig med rasism. Var snäll och förklara. Respekterar dig oerhört, men det här har gjort att du sjunkit en smula. Varför skriva Dumma invandrare? Kan uppfattas väldigt fel, varför inte skriva dumma personer/människor/män och kvinnar m.m. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Carolus XII rex suenica Skrivet 25 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2004 Om han hade skrivit: dumma svenskar hade det nog inte uppfattats fel.. konstigt det där? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 25 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2004 Funnylin rasister/nazister har visst en fungerande hjärna, det är som att en nazist säger att en jude inte har fungerande hjärna, snälla sänk dig inte till deras nivå Ds. Jo det har dom naturligtvis. Först var det bara ett sorts skämt när någon frågade "Varför blir man nazist?". Sen när folk misstolka mitt svar blev jag lite förbannad. Nazister har en fullt fungerande hjärna. Men det kanske är så att alla inte använder den till fullo! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 25 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2004 Varför skriva Dumma invandrare? Va? Jag har fan inte skrivit det! Vart i helvete har du fått det ifrån? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Carolus XII rex suenica Skrivet 25 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2004 Jo det har dom naturligtvis. Först var det bara ett sorts skämt när någon frågade "Varför blir man nazist?". Sen när folk misstolka mitt svar blev jag lite förbannad. Nazister har en fullt fungerande hjärna. Men det kanske är så att alla inte använder den till fullo! Helt klart! Dom är ju oftast mobbade små snorungar, som börjar styrketräna och skaffa nya kompisar. Det blir väll någon chock från längst bak i klassen tills längst fram i ledet. //Carolus Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 25 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2004 Helt klart! Dom är ju oftast mobbade små snorungar, som börjar styrketräna och skaffa nya kompisar. Det blir väll någon chock från längst bak i klassen tills längst fram i ledet. //Carolus Eller så är dom bara korkade, fördomsfulla och allmänt generaliserande. Alla är olika, vissa klarar det bara inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts