Jump to content

Vi hatar...

Cortez
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 146
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

jag har varit skitsnäll senaste 3 veckorna men folk bara klagar på mig ändå så jag går tillbaka till den klagande irriterande lilla skiten som ni alla hatar, för det verkar ju vara honom ni gillar mest när ni bara klagar hela tiden

Ey, ey wait a fucking minute, Vinnie. (Never mind)

"Petar Petrovic" är en kille jag känner IRL. Eller heter du samma sak? Ursäkta sammanträffandet i sådana fall.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Måste också tillägga att jag hatar bilister som skiter i att stanna när man ska gå över ett övergångsställe fast det är lag på att man ska göra det. <_<

Det är den galnaste lagen som någonsin tagits i kraft. Har för mig att dom gjorde det för att minska olyckorna. Well guess what, dom har ökat!

Varför hatar vissa invandrare?

För att dom inte begåvats med en fullt fungerande hjärna!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag hatar puckon som bara går ut på övergånsställen framför en när man kör bil. Vafan tror dom att dom äger gatan eller?

Exakt! Skitbra sagt! Har en polare som bara cyklar/går rätt ut på gatan och klagar på att billisterna skiter i att stanna; en idiot alltså. <_<

Redigerad av Urachez
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kul 'ännu en till rasist....

Meningen var lite märkligt formulerad så han kan även ha menat att det är rasisterna som "inte begåvats med en fullt fungerande hjärna". Sedan är det svårt att uttolka exakt vad han menade med tanke på hans andra lite märkliga åsikter.

Redigerad av Koffein
Länk till kommentar
Dela på andra sidor