skribb Skrivet 23 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2004 haha jag också Vad kallas såna? Finns såna i min skola.. FYFAN vad löjligt att göra sig till asså... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 23 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2004 Jag har hatar hur folk som är fattiga behöver leva. Både såna som inte har någon bostad, och såna som har bostad men bara ena föräldern jobbar som som städare och måste försörja 2 barn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 23 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2004 Jag hatar Petar Petrovic. Period. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 23 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2004 jag hatar dumma invandrare som kung-food Jag hatar dumma, käftiga, nya medlemmar som Griimn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 23 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2004 Jag hatar Petar Petrovic. Period. jag har varit skitsnäll senaste 3 veckorna men folk bara klagar på mig ändå så jag går tillbaka till den klagande irriterande lilla skiten som ni alla hatar, för det verkar ju vara honom ni gillar mest när ni bara klagar hela tiden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 23 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2004 jag hatar dumma invandrare som kung-food Skitsnäll? Hmm intressant tolkning.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 23 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2004 jag har varit skitsnäll senaste 3 veckorna men folk bara klagar på mig ändå så jag går tillbaka till den klagande irriterande lilla skiten som ni alla hatar, för det verkar ju vara honom ni gillar mest när ni bara klagar hela tiden Ey, ey wait a fucking minute, Vinnie. (Never mind) "Petar Petrovic" är en kille jag känner IRL. Eller heter du samma sak? Ursäkta sammanträffandet i sådana fall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 23 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2004 Skitsnäll? Hmm intressant tolkning.. säg nåt elakt jag sagt förutom idag/igår Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sirius Skrivet 23 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2004 jag hatar denna topicen då folk skriver de mest absurda sakerna! Varför är t.ex. Buddhism dåligt (stavas kanske med ett d)? Varför hatar vissa invandrare? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 23 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2004 Måste också tillägga att jag hatar bilister som skiter i att stanna när man ska gå över ett övergångsställe fast det är lag på att man ska göra det. Det är den galnaste lagen som någonsin tagits i kraft. Har för mig att dom gjorde det för att minska olyckorna. Well guess what, dom har ökat! Varför hatar vissa invandrare? För att dom inte begåvats med en fullt fungerande hjärna! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 24 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2004 Jag hatar Fjortisar Allt Fjoertis stämplat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mobacko Skrivet 24 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2004 ja hatar JL och We Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 24 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2004 För att dom inte begåvats med en fullt fungerande hjärna! Vad i helvete? Hoppas det där var ett skämt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sirius Skrivet 24 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2004 Det är den galnaste lagen som någonsin tagits i kraft. Har för mig att dom gjorde det för att minska olyckorna. Well guess what, dom har ökat! För att dom inte begåvats med en fullt fungerande hjärna! Kul 'ännu en till rasist.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Urachez Skrivet 24 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2004 (redigerad) Jag hatar puckon som bara går ut på övergånsställen framför en när man kör bil. Vafan tror dom att dom äger gatan eller? Exakt! Skitbra sagt! Har en polare som bara cyklar/går rätt ut på gatan och klagar på att billisterna skiter i att stanna; en idiot alltså. Redigerad 24 september, 2004 av Urachez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sirius Skrivet 24 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2004 Exakt! Skitbra sagt! Har en polare som bara cyklar/går rätt ut på gatan och klagar på att billisterna skiter i att stanna; en idiot alltså. Dessutom tror (hoppas) jag att Funnylin bara syftade på de dumma och inte alla utlänningar. Haha jag brukar också gå rätt ut, det är DOM som ska stanna! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Koffein Skrivet 24 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2004 (redigerad) Kul 'ännu en till rasist.... Meningen var lite märkligt formulerad så han kan även ha menat att det är rasisterna som "inte begåvats med en fullt fungerande hjärna". Sedan är det svårt att uttolka exakt vad han menade med tanke på hans andra lite märkliga åsikter. Redigerad 24 september, 2004 av Koffein Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 24 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2004 tror annars funny menade att de som hatar invandrare inte har begåvats med en fullt fungerande hjärna.. Och inte tvärtom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 24 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2004 Funny menade att RASISTERNA är dumma i huvet. Bara så ni vet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SteelWolf Skrivet 24 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2004 Frågeställningen var ju "varför hatar vissa invandrare". Kan ju tolkas som att vissa invandrare hatar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts