Wild_hawk Skrivet 21 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2004 okej låt oss börja... Jag hatar jorden Jag hatar alla varelser jag hatar dig som läser det här just nu Jag hatar min gamla dator jag hatar sims2 jag hatar Göran person jag hatar george bush inklusive all hans släkt jag hatar rassar o nassar jag hatar idioter som ska hakka sig in i min dator och gör virus jag hatar att antarnativet köpa spel finns jag hatar internet jag hatar skolmaten jag hatar skolan jag hatar att man inte kan ligga framför tvn o datorn hela sitt liv utan måste röra på sig jag hatar hårdrock jag hatar droger (förutom alkohol) jag hatar bakfyllan jag hatar den här tråden jag hatar pengar jag hatar alla små wannabes där ute jag hatar alla som hatar mig jag hatar fjortisar jag hatar alla som inte tycker som jag tycker jag hatar min mattebok jag hatar all musik förutom hiphop jag hatar all mainstream musik jag hatar att jag har ett franskt efternamn jag hatar de flesta mods på gtasajtens forum jag hatar 99% av alla på forumet jag hatar sumobrottare jag hatar den här: och den här jag hatar html jag hatar min T610 dens kamera är skabbig som fan jag hatar modem surfare jag hatar pedofiler jag hatar sims2 jag hatar rymden jag hatar flygplan jag hatar bilar jag hatar hårdrock jag hatar att jag hatar jag hatar depprisioner jag hatar tjuvar jag hatar rånare jag hatar nalle puh jag hatar tiger i nalle puh (jävla studsb#g) jag hatar att san andreas inte har släppts än jag hatar de som klagar på andra och mig själv om stavelse och skit jag hatar han som spelar björne i björnes magasin jag hatar att jag föddes i Sverige jag hatar att jag inte orkar skriva mer saker som jag hatar jag hatar!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 21 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2004 En sak HÖKIS: Väx upp för fan Och vad gör du här när du så starkt påstår att du HATAR Internet och du HATAR denna tråd? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 21 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2004 jag hatar Scorp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grötmannen Skrivet 21 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2004 (redigerad) bögar, noobs, idioter, spindlar som kryper på mig när jag sover, folk som hakar upp sig på judar, hundskit, mitt utseende, cpiga föräldrar, folk som inte har cpiga föräldrar, att va riktigt sjuk, att jag föddes i sverige, snobbar, TRANCE, att förlora, att gå upp på morronen, fula avatars, hundar, skabbskator, att jag inte har nån moppe, virus, illasinnade hackers, osv... Redigerad 22 september, 2004 av Grötmannen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 21 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2004 bögar, noobs, idioter, spindlar som kryper på mig när jag sover, judar, hundskit, mitt utseende, cpiga föräldrar, folk som inte har cpiga föräldrar, att va riktigt sjuk, att jag föddes i sverige, snobbar, TRANCE, att förlora, att gå upp på morronen, fula avatars, hundar, skabbskator, att jag inte har nån moppe, virus, illasinnade hackers, osv... Låter som en liten rasist här.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 21 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2004 Låter som en liten rasist här.. Jajamän... vad har judar gjort mot dig, Grötis? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 21 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2004 Jajamän... vad har judar gjort mot dig, Grötis? Och bögar framförallt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grötmannen Skrivet 21 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2004 bögar är äckliga... har judar i släkten, hatar jag att alla ska haka upp sig på d... så hatar väll inte själva judarna egentligen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 21 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2004 Bush, EU, Euro, kapitalism, religioner, Bush, Bush, Republikanerna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ssfh Skrivet 21 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2004 okej låt oss börja... Jag hatar jorden Jag hatar alla varelser jag hatar dig som läser det här just nu Jag hatar min gamla dator jag hatar sims2 jag hatar Göran person jag hatar george bush inklusive all hans släkt jag hatar rassar o nassar jag hatar idioter som ska hakka sig in i min dator och gör virus jag hatar att antarnativet köpa spel finns jag hatar internet jag hatar skolmaten jag hatar skolan jag hatar att man inte kan ligga framför tvn o datorn hela sitt liv utan måste röra på sig jag hatar hårdrock jag hatar droger (förutom alkohol) jag hatar bakfyllan jag hatar den här tråden jag hatar pengar jag hatar alla små wannabes där ute jag hatar alla som hatar mig jag hatar fjortisar jag hatar alla som inte tycker som jag tycker jag hatar min mattebok jag hatar all musik förutom hiphop jag hatar all mainstream musik jag hatar att jag har ett franskt efternamn jag hatar de flesta mods på gtasajtens forum jag hatar 99% av alla på forumet jag hatar sumobrottare jag hatar den här: och den här jag hatar html jag hatar min T610 dens kamera är skabbig som fan jag hatar modem surfare jag hatar pedofiler jag hatar sims2 jag hatar rymden jag hatar flygplan jag hatar bilar jag hatar hårdrock jag hatar att jag hatar jag hatar depprisioner jag hatar tjuvar jag hatar rånare jag hatar nalle puh jag hatar tiger i nalle puh (jävla studsb#g) jag hatar att san andreas inte har släppts än jag hatar de som klagar på andra och mig själv om stavelse och skit jag hatar han som spelar björne i björnes magasin jag hatar att jag föddes i Sverige jag hatar att jag inte orkar skriva mer saker som jag hatar jag hatar!! hahahahahahha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 22 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2004 ... så hatar väll inte själva judarna egentligen Då skriver man väl inte det egentligen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grötmannen Skrivet 22 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2004 jag ber så hemskt mycke om ursäkt, det va dumt skrivet, har ändrat nåra till saker jag hatar: att jag skrev sådär, ALLA religioner, bush, rosafärgade volvo's, smält ost, fiskgratäng, slöjd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 22 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2004 Hatar att se den man älskar gulla med nån annan. Hatar mig själv när jag är feg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 22 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2004 Hatar mig själv Hatar min dator Hatar alla beroendeframkallande saker Hatar pengar Hatar rasindelning Hatar rätt och fel Hatar allt och alla Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 22 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2004 hatar folk som inte previewar sin post före de släpper den wilhostdhawkhhhost hostthesims2*2ochävenhårdrock*2hosthost hatar den där tycker inte så särskilt illa om dessa hatar folk som tror att jag verkligen hatar folk som inte previewar posten *NOTE* oseriöst svar *NOTE* seriositet i svaret fanns visserligen men inte mycket Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 22 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2004 Jag hatar folk som hatar bögar etc... Jag hatar rassa och nassar. Jag hatar folk som stör sej på stavfel och sär skrivningar ( ) Jag hatar folk som skriver "Okii, görz, heii, etc etc" Det är väll vad jag hatar säkert mer men det kommer som det kommer... P.S. Jag hatar tjejer som hänger upp sej på utseendet och kuken och sånt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 22 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2004 Jag hatar Peter Forsberg (överskattad) Jag hatar idioter Jag hatar ******* (något som man ej bör säga...) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 22 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2004 Jag hatar ingenting, jag uppskattar det jag tycker om istället. Aaah, vad klok jag är. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 22 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2004 Jag hatar folk som hatar bögar etc... Jag hatar rassa och nassar. Jag hatar folk som stör sej på stavfel och sär skrivningar ( ) Jag hatar folk som skriver "Okii, görz, heii, etc etc" Det är väll vad jag hatar säkert mer men det kommer som det kommer... P.S. Jag hatar tjejer som hänger upp sej på utseendet och kuken och sånt. Fjortisar kallas det.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 22 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2004 inte nödvändigtvis... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts