The Dude Skrivet 26 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2004 När jag började röka. Utan tvekan. Hur svårt kan det vara att sluta när man är 15 år? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Streetwave Skrivet 26 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2004 Hur svårt kan det vara att sluta när man är 15 år? Vet inte. Men jag tappade min kondition som var helvetiskt bra förut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 26 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2004 Jo föresten, jag hörde att det var du som programmerade Sasser-viruset, stämmer det? ja just det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 26 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2004 När jag sniffa socker det sved i näsan i 2 dagar efter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Svamp-Svensson Skrivet 26 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2004 Jag har hållit händerna i kors när jag cyklade. BRAK!Pladask i diket... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 26 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2004 Jag har hållit händerna i kors när jag cyklade. BRAK!Pladask i diket... på tanke på de.... cykla med skosnöre öppet och sket i de så fasta de i trapan och så ramla jag rakt in i en buske Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Svamp-Svensson Skrivet 26 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2004 (redigerad) på tanke på de.... cykla med skosnöre öppet och sket i de så fasta de i trapan och så ramla jag rakt in i en buske Ha Ha Ha!Mycke lustigt! Redigerad 26 september, 2004 av Svamp-Svensson Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 26 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2004 Dummaste jag gjort var väll att undvika en vattenpöl när jag cyklade genom att trycka frambromsen precis framför den. Visserligen undvek jag att bli blöt i pölen men for rätt ner i ett dike bland blöta buskar (Det hadde regnat precis) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 26 september, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 september, 2004 Typ samma för mig fast jag överlevde... jaf svängde för snävt och tappade kontrollen var nära på att köra in i en bil... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Svamp-Svensson Skrivet 26 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2004 Jag var också på väg att köra in i en bil när jag körde i en nerförsbacke. Jag hade inga bromsar på cykeln och det var isigt på gatan och jag for rakt in i ERROLS TRUMMAs bakdäck. PANG I BYGGET! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 26 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2004 (redigerad) Dummaste jag gjort var väll att undvika en vattenpöl när jag cyklade genom att trycka frambromsen precis framför den. Visserligen undvek jag att bli blöt i pölen men for rätt ner i ett dike bland blöta buskar (Det hadde regnat precis) haha lol Vet inte riktigt har inte gjort så mkt dumma saker tror ja hmm... Typ en jag kommer ihåg där jag bodde förut. De va på vintern. De va en backe som man åkte snowracers o sånt i och sen typ efter den backen var det en rätt så brant backe som man inte ville åka ned för. MEn iaf så skulle jag testa vårat hopp med ett tefat ja de går väll bra man åker i hoppet tappar kontrollen över tefatet när man hoppar och vad händer jo man snurrar runt och när man snurart ett varv så ser man den branta backen och då åker jag rakt ut och sen typ tappar jag tefatat och landar på baken och typ snurrar runt lite (den va inte skit brant men rätt så brand. När vi blev liite större behärskade vi den backen och drog rakt ner typ för de va värsta svängen . fast ibland gick det inte så bra i den svängen . åkte rakt in i skogen Aja de va väll typ de jag gjort Redigerad 26 september, 2004 av Gurgel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
3reZZ Skrivet 26 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2004 När jag började röka. Utan tvekan. W0rd.. sen att "hitta en moppe" och torksa för den sen hmm.. åkt in på maria pool Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
slush Skrivet 27 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2004 Troligtvis när "någon" gjorde vandalism på "någons gamla skola" för över 100.000kr och "någon" åkte inte fast, tur att "någon" utförde detta för 2 år sen och polisen lagt ner det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 28 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2004 Troligtvis när "någon" gjorde vandalism på "någons gamla skola" för över 100.000kr och "någon" åkte inte fast, tur att "någon" utförde detta för 2 år sen och polisen lagt ner det. Hur jävla smart är man om man slår sönder sin egen skola? Jag blir så trött på alla dess ungar som vandalierar och klottrar ner sin omgivning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grötmannen Skrivet 28 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2004 på tanke på de.... cykla med skosnöre öppet och sket i de så fasta de i trapan och så ramla jag rakt in i en buske hade inge kedjeskydd.... byxan fasstnade å drog av hela ena benet... sen laga vi de å skulle tvätta, d låg en bibel i bakfickan... sen kände man inte igen den längre Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Elander Skrivet 2 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2004 Dummaste jag har gjort är nog när jag och en kompis cyklade (jag lånade hans gamla cykel)så hade inte jag testat om det var fotbroms så jag skulle bromsa innan vägen...(Funkar inte bromsen)tänkte jag,rusande ut i trafiken blev jag nästan påkörd men som tur klarade jag mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 2 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2004 Jag har kastat en träsko på min mosters katt var 1-2 år tror jag Sen kommer jag fan itne på nån mer.. satt å tänkte i hela ...3 minuter har säkert gjort en del dumma saker... men inget jag kan komma på Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AlexXx91 Skrivet 2 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2004 det dummaste jag har gjort gjorde jag igår (tre gånger på en minut) Jag cyklade sakta så sa min kompis att jag skulle titta ner och skaka på huvudet... så jag gjorde det och ramlade omkull och slog axeln i asfalten..så jag gjorde det två gånger till.. den ena gången ramlade jag på asfalten igen och andra gången i en buske... Det var liksom beroende-framkallande! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 2 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2004 under en cykel tur när jag var liten så cyklade jag rakt in i en bom...cykel j*veln fortsatte men ja hängde kvar i bommen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 2 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2004 värst vad mycket dumt det var med cyklar här då... kan inte säga att det var det dummaste jag gjort, men here we go: Vi hade hyrt ett hus i tomelilla, de hade två cyklar där och den ena var en hög damcykel, den andra en låg barncykel. Den lilla kunde man stegra jättebra med, och jag blev bättre o bättre på det allteftersom dagarna gick. Sen tänkte jag en gång att "nu j****r ska jag ta i, här!" och ställde mig på högertrampan så hårt jag kunde. Tjumm! Framhjulet upp i luften, lite för högt så jag åkte baklänges ner i grus-/asfalten med huvet före och ryggen helt flat ner i marken. Hade absolut ingen luft kvar i lungorna överhuvudtaget men ...hrrm... paketet var det helt okej med, trots att det fick en hel cykel på sig. Hade sedan kraftiga ryggbesvär i tew dar och jag kunde knappt sätta mig utan att få ont. Svanskotan pajjade jag för länge sen (den är riktad inåt ) men om jag hade nån kvar skulle den också ha gått sönder där under cykeln. Sen var en sabla kärring som var nära att köra på mig en gång vid ett övergångsställe, men det var inte mitt fel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts