Jacker Skrivet 21 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2004 samma kompis berättade idag att han hade en katt när han var liten, han ville sätta ett koppel runt halsen för att gå ut med den, så han gjorde en sån där knut som gör att när man drar så dras det åt hårdare & hårdare, han stöp nästan sin katt som senare sprang ut och blev överkörd av en djurvän! Lol, snarare djurhatare! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 21 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2004 Det typ dummaste jag nånsin gjort var när jag var med min kompis och vi hittade en full brandsläckare i hans hus, vi tänkte oss inte för så vi tömde en hel j*vla pulversläckare, Vi fick städa en hel dag. samma kompis berättade idag att han hade en katt när han var liten, han ville sätta ett koppel runt halsen för att gå ut med den, så han gjorde en sån där knut som gör att när man drar så dras det åt hårdare & hårdare, han stöp nästan sin katt som senare sprang ut och blev överkörd av en djurvän! Hmm oj va kul Ett djur blev överkört. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 21 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2004 Nej, han kallar det kompis... ...skoj.... ha. ha. ha. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tojo909 Skrivet 21 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2004 Det var när jag gick i trean på lågstadiet och jag var skitnödig som fan! Sprang till toan och satte mig, och började skita!! Först då insåg jag att jag hade glömt bort att lyfta på locket.. :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 22 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2004 Det var när jag gick i trean på lågstadiet och jag var skitnödig som fan! Sprang till toan och satte mig, och började skita!! Först då insåg jag att jag hade glömt bort att lyfta på locket.. :"> ååhh... vad hände efteråt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 22 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2004 Det var när jag gick i trean på lågstadiet och jag var skitnödig som fan! Sprang till toan och satte mig, och började skita!! Först då insåg jag att jag hade glömt bort att lyfta på locket.. :"> ROOOOOOOOOOFLMAO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 22 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2004 Hmm oj va kul Ett djur blev överkört. om du bara ska rätta och klaga hela tiden med din sura nuna så behöver du inte läsa den här tråden!!! sj har jag aldrig gjort nåt jag som har varit dumt... tror jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tojo909 Skrivet 22 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2004 ååhh... vad hände efteråt? Vad fan tror du??!! Hela baken var brun!! gick hem och fick tvätta mig.. Fast då hade ju allt bajs hårdnat så det blev ett helvete att tvätta av!! LOL Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 22 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2004 Joina här.. Sumpa varje chans jag haft med Sofie.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 22 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2004 Joina här.. Sumpa varje chans jag haft med Sofie.. ytterligare förklaring krävs (för mig iaf) för att jag ska kunna kommentera. Vadå sumpat? Vaddå varje chans? Är hon sur nu eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ssfh Skrivet 22 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2004 Det var när jag gick i trean på lågstadiet och jag var skitnödig som fan! Sprang till toan och satte mig, och började skita!! Först då insåg jag att jag hade glömt bort att lyfta på locket.. :"> HAHAHAHAHA Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 22 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2004 Vad fan tror du??!! Hela baken var brun!! gick hem och fick tvätta mig.. Fast då hade ju allt bajs hårdnat så det blev ett helvete att tvätta av!! LOL omg, bästa hittils! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 22 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2004 (redigerad) Vad fan tror du??!! Hela baken var brun!! gick hem och fick tvätta mig.. Fast då hade ju allt bajs hårdnat så det blev ett helvete att tvätta av!! LOL hahahhahahah jag garvar arslet av mig... fan va komiskt tycker synd om dig! Redigerad 22 september, 2004 av Griimn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 22 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2004 ytterligare förklaring krävs (för mig iaf) för att jag ska kunna kommentera. Vadå sumpat? Vaddå varje chans? Är hon sur nu eller? Du ska inte kommentera.. Nöjd? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 23 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2004 (redigerad) if you say so.... Redigerad 23 september, 2004 av Henkibojj Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 23 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2004 (redigerad) nej förlåt... det dummaste är: att graffa att hångla me en tjej när jag va sjuk att haxxxa min kompis dator och ta bort windows så va de Redigerad 23 september, 2004 av P-C Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 23 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2004 nej förlåt... det dummaste är: att graffa att hångla me en tjej när jag va sjuk att haxxxa min kompis dator och ta bort windows så va de Allvarligt har du tagit bort windows! vilken 1337-haxxor du är. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 25 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2004 (redigerad) Allvarligt har du tagit bort windows! vilken 1337-haxxor du är. öh nej.. jag blev typ aslessen... nu tror hans mamma o pappa att jag är typ kriminell och har programmerat sasser-viruset :'( :'( Redigerad 25 september, 2004 av P-C Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 26 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2004 öh nej.. jag blev typ aslessen... nu tror hans mamma o pappa att jag är typ kriminell och har programmerat sasser-viruset :'( :'( Jo föresten, jag hörde att det var du som programmerade Sasser-viruset, stämmer det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Streetwave Skrivet 26 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2004 När jag började röka. Utan tvekan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts