Bubbli Skrivet 20 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2004 Eftersom det finns en värsta skadan topic så gör vi en sådan här topic. Mitt dummaste är nog att sitta på en "kontorsstol" och be kompisar knuffa in mig i andra stolar. Och sniffa typ krossade minttabletter och godis pulver (inte hockeysnus och sånt utan nån annan slags pulver). Vad har just DU gjort? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 20 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2004 Vill inte berätta, men nog har man gjort dumma (snarare idiotiska) saker.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 20 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2004 (redigerad) Släppt en flaska på min katts svans... men då var jag skitliten, annars gör jag inte så dumma saker, jag är en ängelpojke. (Enligt Crice.) Redigerad 20 september, 2004 av Pico Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grötmannen Skrivet 20 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2004 dummaste jag gjort var att födas, mitt liv suger fet blatteballe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 20 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2004 Dummaste, menar du/ni "elakaste" saken man gjort mot nån, eller rent sagt ut sagt "haha"-grej? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 20 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2004 det var nog att låna ut mitt BF 1942 till min kompis. han och hans kompis har förstört det och vägrar betala Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 20 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2004 det var nog att låna ut mitt BF 1942 till min kompis. han och hans kompis har förstört det och vägrar betala Kallar du det polare? ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 21 september, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 september, 2004 Det jag egentligen menade var lite Jackass stuntazz sak men fortsätt ni som ni höll på med för det är ganska "skoj" att veta det med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 21 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2004 det var nog att låna ut mitt BF 1942 till min kompis. han och hans kompis har förstört det och vägrar betala Med flit? Isf ska du kräva att få tillbaka det. Om dom ej gör det så hota med att säga till dina/deras föräldrar. Kan låta barnsligt, men om du betala det fär dina pengar ska du självklart ha ersättning. Fast dom måste ju va dumma i huvudet, om jag skulle ha sönder ett spel för en polare skulle jag ersätta det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 21 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2004 Kallar du det polare? ... Nej, han kallar det kompis... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 21 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2004 det var nog att låna ut mitt BF 1942 till min kompis. han och hans kompis har förstört det och vägrar betala hota med att du ska stämma dem eller gå till kronofogden om de inte betalar, du kanske blir utskrattad men faktum är att du har all rätt att göra det eftersom de förstört din egendom och vägrar ersätta dig för det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 21 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2004 hota med att du ska stämma dem eller gå till kronofogden om de inte betalar, du kanske blir utskrattad men faktum är att du har all rätt att göra det eftersom de förstört din egendom och vägrar ersätta dig för det. haha fan va grymt ps: ursäkta spammet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 21 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2004 Har pissat ut för mitt fönster (5e våningen) när jag var liten... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 21 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2004 att graffa att strula me en tjej när jag va förkyld thats it folks! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 21 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2004 att strula me en tjej när jag va förkyld Är väl inget fel med det? Värre om hon är förkyld. Dummaste jag gjort... som sagt i... någon annan tråd ( ), så var det hela inbrotts-tjosan jag inte orkar förklara igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 21 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2004 Du kan väl iaf länka dit eller kopiera? Jag har inte läst det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 21 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2004 (redigerad) Mitt dummaste är nog att sitta på en "kontorsstol" och be kompisar knuffa in mig i andra stolar. VAA!? Det är ju det roligaste man kan göra! Iaf på skolan. Redigerad 21 september, 2004 av minigun Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr Johnson Skrivet 21 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2004 Rökt på en enda gång, inget jag rekommenderar precis. Man blev bara seg som fan och spydde efteråt. Jag fattar verkligen inte hur folk kan hålla på med sånt där Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
knasn00b Skrivet 21 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2004 Det typ dummaste jag nånsin gjort var när jag var med min kompis och vi hittade en full brandsläckare i hans hus, vi tänkte oss inte för så vi tömde en hel j*vla pulversläckare, Vi fick städa en hel dag. samma kompis berättade idag att han hade en katt när han var liten, han ville sätta ett koppel runt halsen för att gå ut med den, så han gjorde en sån där knut som gör att när man drar så dras det åt hårdare & hårdare, han stöp nästan sin katt som senare sprang ut och blev överkörd av en djurvän! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 21 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2004 Hmpffehehe.. Det lät lite roligt det där med katten! :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts