Leone Skrivet 19 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2002 fick hunter igår det är en apachehelikopter som man kan skjuta misasiler och M60 från! den aeger fett på vigilante-uppdragen! Ahh, låter trevligt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr_Vercetti Skrivet 19 november, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 november, 2002 fick hunter igår det är en apachehelikopter som man kan skjuta misasiler och M60 från! den aeger fett på vigilante-uppdragen! asså det är inte m60...... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 19 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2002 asså det är inte m60...... joo, det är en fastmonterad M60 i nosen åp den, jag vet det för det är en likadan på Sea Sparrow! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the_yakuza_man91 Skrivet 19 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2002 Vet någon vart polis-kläderna ligger???? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 19 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2002 i polistationen på första ön alltså här: http://pixas.mine.nu/~www/uplfolders/upload6/map1.jpg När du kommer in gå till vänster (du kommer att få 2 i wanted level men det gör inget, det försvinner när du tar kläderna!)och längst in finns poliskläderna! Du måste ha klarat uppdrgaet "Copland" först! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr_Vercetti Skrivet 19 november, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 november, 2002 joo, det är en fastmonterad M60 i nosen åp den, jag vet det för det är en likadan på Sea Sparrow! det är ingen m60 för den är lång sammare än den som är på.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mrK Skrivet 22 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2002 när får man den? när man har haft i hjäl sonny eller när ALLA företag är köpta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 22 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2002 när får man den? när man har haft i hjäl sonny eller när ALLA företag är köpta när man klarat av storyn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mrK Skrivet 22 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2002 när man dödat sonny alltså Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr_Vercetti Skrivet 22 november, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 november, 2002 när man dödat sonny alltså men berätta inte vad som händer ! kanske nån som inte klarat spelet ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GFOK Skrivet 22 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2002 Jag har inte klarat det än, men jag visste det ändå, tack vare ett jävla as pä bussen som snackade skithögt. snacka sur man blev Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts