don_salvatore87 Skrivet 21 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2004 (redigerad) Har du senaste verisionen av Flash? Japp, det har jag! Onekligen, LC är väl större än VC? VC är större, men LC har ett mer skiftande landskap som gör så att det känns större på något sätt, och sen så är också Liberty City kompaktare med smalare gator medans Vice City är utvidgat och med breda gator på äkta florida vis! Men VC är större! Redigerad 21 september, 2004 av don_salvatore87 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samminen Skrivet 24 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2004 noterade en sak nu, när man ser på kartan, högst upp vid hanky panky point går en väg/bro rakt ut i "vattnet?".. Leder den vägen/bron till SF månntro??? andra har säkert sett det men tycte det var värt att säga Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 24 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2004 det stämmer nog efter som man ser e n stad på anndra sidan på hanky panky bilden!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscargn Skrivet 24 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2004 noterade en sak nu, när man ser på kartan, högst upp vid hanky panky point går en väg/bro rakt ut i "vattnet?".. Leder den vägen/bron till SF månntro??? andra har säkert sett det men tycte det var värt att säga Snarare till Las Venturas, eftersom det står i texten till Palomino Creek: "Palomino looks out towards the bright lights of Las Venturas." Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tejwarius Skrivet 25 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2004 Men ahhhhh, kan dem inte uppdatera sidan nån gång så man slipper reda ut sånna här bagateller! Jag har gått och väntat på det för länge nu, det känns som om SF-kartan måste komma upp i helgen för att jag ska få ro i tillvaron. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscargn Skrivet 25 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2004 Men ahhhhh, kan dem inte uppdatera sidan nån gång så man slipper reda ut sånna här bagateller! Jag har gått och väntat på det för länge nu, det känns som om SF-kartan måste komma upp i helgen för att jag ska få ro i tillvaron. Samma här, måste få en uppdatering innan jag brister. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ozzy Osbourne Skrivet 25 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2004 Jag tycker det ser större ut än VC! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_lance_vance_ Skrivet 25 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2004 Jag Bryr mig inte om hur kartan ser ut, tycker att det ska bli kul att köpa och spela men som sagt vice city är mer kompakt ,och kartan e ju bara på en stad. jag menar hur stort e inte spelat då!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samminen Skrivet 25 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2004 fan vad coolt spelet kommer bli, tänk er en natt vid Hanky Panky Point man ligger i en bil och utbyter kroppsvätskor med en kvinna där så många andra finniga töntar förlorat oskulden. Några mil bort glittrar Las Venturas och dess skönheter... I LS downtown larvar yuppies omkring med en drink i handen och på landet har rednecksen folkfest.... KAN INTE BÄRGA MIG TILL 29:E OKTOBER! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_lance_vance_ Skrivet 25 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2004 29 oktober då j*vlar mohahahahaha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts