Jacker Skrivet 20 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2004 Nån mer en jag som sett att LS inte alls verkar va lika stort som VC, snarare LC. http://www.gtagaming.com/images/sanandreas...ossantosmap.jpg Fast iofs gör det mig inte så jättemycket. Liberty City kändes mycket bättre designat än Vice City för det var ju mer vägar och naturliga områden. Det är en fakta att det som R* gjorde för att få VC större var att göra bredare vägar, byggnader som tog mer plats mm. Bara det flesta ställena känns intressanta så duger det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
berit Skrivet 20 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2004 (redigerad) håller med, och egentligen borde los santos vara större än san ferriero och las venturas för los angeles är till ytan typ usa's största stad, förortenna sträcker sig 15 mil från norr till söder och 15 från havet till det österligaste förrorterna så egentligen borde LS vara mycket större Redigerad 20 september, 2004 av berit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Simon_ume Skrivet 20 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2004 Hur kan ni tro nåt sånt! Ni har ju inte spelat de, och R* lär ju inte ljuga om storleken. Alla speltidningar och spelsiter som sett spelet har bekräftat att varje stad i SA är större är VC. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 20 september, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 september, 2004 håller med, och egentligen borde los santos vara större än san ferriero och las venturas för los angeles är till ytan typ usa's största stad, förortenna sträcker sig 15 mil från norr till söder och 15 från havet till det österligaste förrorterna så egentligen borde LS vara mycket större Vet, har vart där. Men kolla på Flash kartan och "zooma" in på områderna och se själva. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Simon_ume Skrivet 20 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2004 Men du kan ju ändå inte jämföra med VC eftersom de kanske är olika skala på dom. Sluta grubbla över saker i spelet, vänta och se när de kommer. Iaf till USA så lär de ju strömma ut info om allt, även filmer. Vänta och se så slipper vi såna här onödiga topics! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 20 september, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 september, 2004 Vadå onödig? Jag starta den för att säga som det verkar vara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 20 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2004 Om man går in på den officiella hemsidan och klickar på dom ifyllda områdena så kommer det upp ännu en liten inzoomningsruta till höger. Med lite logiskt tänkande så fattar man att det kommer vara minst lika stort som VC. PS. I exakt varje tråd kommer det någon som skriver att tråden är onödig, men det är bara i drygt en femtedel av fallen det stämmer...skärpning nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rockaway Skrivet 20 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2004 ja tycker bara de va jobbig form på LC, va massa jobbiga krokiga vägar som gör att det tar lång tid att ta sig fram , men VC är dock väldigt enformigt ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscargn Skrivet 20 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2004 Det finns ju ingen skala utmärkt på kartan, så därför kan Los Santos vara i princip hur stort som helst Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
don_salvatore87 Skrivet 20 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2004 Vet att detta är lite off-topic, men fungerar GTA SA´s officiella sida för er? När jag går till flash hemsidan så funkar den inte, det är bara svart, vem vet, kanske ett tecken på att det sker en uppdatering? hmmm Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 20 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2004 Vet att detta är lite off-topic, men fungerar GTA SA´s officiella sida för er? När jag går till flash hemsidan så funkar den inte, det är bara svart, vem vet, kanske ett tecken på att det sker en uppdatering? hmmm Funkar perfekt för mig! Förhoppningsvis kommer det nog en uppdatering till veckan! Så jämra skönt! Hehe. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscargn Skrivet 21 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2004 Vet att detta är lite off-topic, men fungerar GTA SA´s officiella sida för er? När jag går till flash hemsidan så funkar den inte, det är bara svart, vem vet, kanske ett tecken på att det sker en uppdatering? hmmm Den funkar väldigt bra för mig, men det ryktas ju om att det ska komma en uppdtaering nu till helgen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 21 september, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 september, 2004 Vet att detta är lite off-topic, men fungerar GTA SA´s officiella sida för er? När jag går till flash hemsidan så funkar den inte, det är bara svart, vem vet, kanske ett tecken på att det sker en uppdatering? hmmm Har du senaste verisionen av Flash? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sc0rp Skrivet 21 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2004 Om man går in på den officiella hemsidan och klickar på dom ifyllda områdena så kommer det upp ännu en liten inzoomningsruta till höger. Med lite logiskt tänkande så fattar man att det kommer vara minst lika stort som VC. PS. I exakt varje tråd kommer det någon som skriver att tråden är onödig, men det är bara i drygt en femtedel av fallen det stämmer...skärpning nu. Det brukar vara griimns jobb att skriva "onödig tråd" men men han har väl skaffat ett par wannabe griimns... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 21 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2004 (redigerad) det är inte många topics jag sagt så i förutom dom rikigt jävla onödiga leta fram några som jag sagt så i! Redigerad 21 september, 2004 av Griimn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 21 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2004 det är inte många topics jag sagt så i förutom dom rikigt jävla onödiga leta fram några som jag sagt så i! nänä ps:skojja bara men de kanske du fatta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 21 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2004 Jag tycker faktiskt att Libery City känns större än Vice City Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tejwarius Skrivet 21 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2004 Onekligen, LC är väl större än VC? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 21 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2004 Nej, VC är nästan dubbelt så stort. Ytmässigt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 21 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2004 VC har så stora tomma ytor, LC är mer kompakt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts