Kaboom Skrivet 20 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2004 Det var typ en månad sen de skickade in san andreas frågorna till rockstar, jag undrar bara när de ska svara!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 20 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2004 Ingen vet. Rockstar håller på dom av någon anledning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Simon_ume Skrivet 20 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2004 De lär ju vara en hel del frågor eftersom folk från många GTA-sidor har fått ställa sina frågor. De tar säkert lång tid att läsa igenom och välja ut frågor som dom ska svara på för att inte avslöja för mycke! Och så kanske dom vill hålla på dom till lite närmare releasen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mickemannen Skrivet 20 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2004 är jag helt bakom flötet?.. tyckte det var folk som sa att en skojare som sa att han kom från R* hittade på allt om frågor, det var inte riktiga R* som ville ha frågor?.. eller har en skojare skajat ihop storyn om en skojare?.. nu vet jag inte alls vad jag ska tro Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 20 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2004 R* kanske lägertill / ändrar lite om det tex har kommit 10 frågor om fartmätare så kanske de lägger in en i spelet och det känske gör det innan de svarar på frågorna! Mycket kanske där! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Simon_ume Skrivet 20 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2004 R* kanske lägertill / ändrar lite om det tex har kommit 10 frågor om fartmätare så kanske de lägger in en i spelet och det känske gör det innan de svarar på frågorna! Mycket kanske där! Skulle inte tro de! Dom har nog en plan över hela spelet, jag tror inte att dom bara tar och ändrar bara så där. Om de finns en hastighetsmätare (vilket jag absolut inte tror, eftersom de inte är GTA) så har den funnits med enda från början! Dom håller på mycke med spelet och de är många frågor dom måste sammanställa! Ha tålamod dom kommer när dom har tid och vill! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 20 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2004 hur många såna här topics finns det egentligen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 20 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2004 är jag helt bakom flötet?.. tyckte det var folk som sa att en skojare som sa att han kom från R* hittade på allt om frågor, det var inte riktiga R* som ville ha frågor?.. eller har en skojare skajat ihop storyn om en skojare?.. nu vet jag inte alls vad jag ska tro Du är helt bakom flötet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts