skribb Skrivet 21 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2004 HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH!!! Tur för mig att jag redan hatar chips Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SteelWolf Skrivet 21 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2004 Lite offtopic men ändå chips! Min polare o jag hitta paprika chips i skafferiet som vi smaka o de va goda så vi hällde upp de i en skål! Då kommer nåt äckligt brunt ut ur påsen en MÖRDARSNIGEL! Fyfan va äckligt asså den hade typ krypit in i påsen nån hade typ ätit ute så den låg i påsen! Vidrigt o sen att man hade ätit ur påsen där den där snigeln hade krypit runt i fyfan asåå... "Mördarsniglar". Snigeln som egentligen heter "Spansk skogssnigel" går förträffligt att äta - det enda du ska komma ihåg är att koka den ganska ordentligt för att få den mör. Spanjorerna själva använder tryckkokare och då räcker det med ca: 30 minuter annars tar det ca: 60 minuter. Tillagas i övrigt som alla andra sniglar - Smaklig spis!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 21 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2004 HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH!!! Tur för mig att jag redan hatar chips kan man hata chips? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 21 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2004 Ja, så här är det. Estrella har ett stort sortiment, större än OLW. OLW satsar på mer reklam och så har de ju Less Fat chipsen. Förresten har någon av er smakat baked potato supreme eller vad den heter är den god. Jag tänker prova den kanske. Estrella var först med less fat chips. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 21 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2004 kan man hata chips? Nä, jag finns ju inte eller hur. Nä men ärligt, klart man kan... det smakar SKIIIT! Nachos är godare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 21 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2004 ah lätt estrella. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 21 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2004 Nä, jag finns ju inte eller hur. Nä men ärligt, klart man kan... det smakar SKIIIT! Nachos är godare Gode gud, människa du är galen!!! Vad är det som är så märkvärdigt med less fat??? Dom smakar skit, och vill man banta äter man inte chips Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
danil89 Skrivet 25 september, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 september, 2004 Franska örter finns väl inte, inte på statoil i alla fall, men dill&gräslök finns. Mördarsnigel!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 25 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2004 Dom smakar skit, och vill man banta äter man inte chips Dom är ju goda!!!!! typ.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 25 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2004 Äter inte chips så ofta, man blir för beroende, gillar Pringles annars.. Men av OLW och Estrella så gillar jag Estrella mera Vote: Estrella Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Carolus XII rex suenica Skrivet 25 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2004 (redigerad) Estrella har lagom mycket kryddor. Också blir man inte extremt kladdig om fingrarna när man sitter vid datorn //carolus Redigerad 25 september, 2004 av Carolus XII rex suenica Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sirius Skrivet 25 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2004 Nä, jag finns ju inte eller hur. Nä men ärligt, klart man kan... det smakar SKIIIT! Nachos är godare Håller med skribb! Så jävla kladdigt också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts