Mikolan Skrivet 20 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2004 Olika, oftast nån sourcream & onion variant, men tycker om att variera där, typ varnannan vecka estrella varannan olw. fast det finns inget godare än Estrellas Paprika chips med OLW's Nacho Cheese dip Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 20 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2004 OLW de har helt enkelt godast... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 20 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2004 sourcream är inte gott, finns en sort som jag älskar. Tror de är Estrella som gör dom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 20 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2004 Estrella tror jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 20 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2004 OLW. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 20 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2004 jag hatar chips. mår illa av skiten, men OLW:s ostbågas äger röv så lätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 20 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2004 OLW's chips är godare än Estrella's... men popcorn är godare än chips vote: OLW Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MP5 Skrivet 20 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2004 Null vote. Köper bara pringles. Men estrellas peparchips är goda. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 20 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2004 Åååh, vad jag blir sugen på chips av att läsa allt detta Vote: Estrella, men det spelar ingen roll Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Upson Skrivet 21 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2004 OLW Less Fat är det enda rätta. Annars käkar man mest chilinötter... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 21 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2004 (redigerad) Jag tycker att OLW's Sourcream & Onion smakar för mycket lök så jag köper hellst Estrella som har lite mildare smak men egentligen spelar märket ingen större roll, köper det som finns i affären. Vote: Estrella Edit: Godaste chipsen är helt klart Pringles. Redigerad 21 september, 2004 av Arvid Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 21 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2004 Estrellas jordnötsringar är jäkligt mycket godare än OLWs alldeles flottiga, så Estrella power. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 21 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2004 Vote: OLW "franska örter" är lätt den bästa smaken enligt mig. Jag befinner mig i chocktillstånd.... Den är så...så ...så jääävla äcklig Jag köpte ett sånt paket igen, de kan fan inte kalas chips, om du gillar franska örter kan du lika väl hälla i dig en burk dragon Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlIpKnOt Skrivet 21 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2004 det borde kanske finnas fler alternativ. men jag äter nog helst estrellas chips.. dom smakar mer/starkare enligt mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 21 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2004 men jag äter nog helst estrellas chips.. dom smakar mer/starkare enligt mig det har du rätt i faktiskt... men det leder ju bara till att man tröttnar på dom fortare är på OLW´s chips.. Estrella verkar inte ha samma kvalité på sina chips heller. Flertalet är brända, missfärgade och smakar ingenting Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mobacko Skrivet 21 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2004 Jag befinner mig i chocktillstånd.... Den är så...så ...så jääävla äcklig Jag köpte ett sånt paket igen, de kan fan inte kalas chips, om du gillar franska örter kan du lika väl hälla i dig en burk dragon dragon smakar inte som dom... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
danil89 Skrivet 21 september, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 september, 2004 Ja, så här är det. Estrella har ett stort sortiment, större än OLW. OLW satsar på mer reklam och så har de ju Less Fat chipsen. Förresten har någon av er smakat baked potato supreme eller vad den heter är den god. Jag tänker prova den kanske. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 21 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2004 Lite offtopic men ändå chips! Min polare o jag hitta paprika chips i skafferiet som vi smaka o de va goda så vi hällde upp de i en skål! Då kommer nåt äckligt brunt ut ur påsen en MÖRDARSNIGEL! Fyfan va äckligt asså den hade typ krypit in i påsen nån hade typ ätit ute så den låg i påsen! Vidrigt o sen att man hade ätit ur påsen där den där snigeln hade krypit runt i fyfan asåå... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 21 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2004 (redigerad) Lite offtopic men ändå chips! Min polare o jag hitta paprika chips i skafferiet som vi smaka o de va goda så vi hällde upp de i en skål! Då kommer nåt äckligt brunt ut ur påsen en MÖRDARSNIGEL! Fyfan va äckligt asså den hade typ krypit in i påsen nån hade typ ätit ute så den låg i påsen! Vidrigt o sen att man hade ätit ur påsen där den där snigeln hade krypit runt i fyfan asåå... min ditt förbannade rövhål! nu kommer jag inte kunna äta chips igen ditt äckel!!!!!!!!!!!!!! :'( Redigerad 21 september, 2004 av Griimn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 21 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2004 Estrella! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts