danil89 Skrivet 20 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2004 Jag kom på detta när jag sorterade chipspåsar på statoil idag. Så vad köper ni? OLW-snacks eller Estrella-snacks. Själv så är det för mig ett svårt val men jag tar nog Estrella. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 20 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2004 Jag köpre lågbudget chips på tyska affärer de kostar 6-9 spänn men om ja måste välja så tar jag nog Estrella... OLW har dock godare lättsaltade chips, ska tillägas... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 20 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2004 Null Vote Det spelar ingen roll. Man märker ingen skillnad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 20 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2004 Vote : Esterella Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 20 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2004 Null Vote Det spelar ingen roll. Man märker ingen skillnad. Inte jag heller. men asså, Estrella har typ andra och fler smaker, de va mer så jag tänkte. Och vem kan väl motstå det här? http://www.northerner.com/p_images/mat-estrella-sourcream_onion.jpg MMMMM...gott! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mobacko Skrivet 20 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2004 Vote: OLW "franska örter" är lätt den bästa smaken enligt mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 20 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2004 estrella är såna jävla budget äckel chips! OLW har alltid gjord kvalité på sina chips Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 20 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2004 Estrella Sourcream & Oninon smakar skit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SteelWolf Skrivet 20 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2004 Äter egentligen bara Pringles när jag äter chips, men om man måste välja blir det nog OLW, fast Estrella har ju en del bra sorter med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 20 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2004 Chips: Estrella Popcorn: OLW Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 20 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2004 OLW lätt..kanske inte dem billigaste men dem är värda sin slant Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 20 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2004 Esterella Sourcream and union är dom godaste som finns ju! OLW SOuceam and union är ioförsig också god Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 20 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2004 Öhm... skillnad? Null vote. Jag är ingen chipsexpert. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 20 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2004 Esrellas chips är godare, men OLW´s ostbågar är godare än estrellas. Men jag röstar på Estrella för jag äter oftast chips! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 20 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2004 ni är ju äckliga... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 20 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2004 esterella har godare, surkräm, dillchips, och jordnötsringar, så det får nog bli dom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 20 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2004 vote: OLW, vet ej varför för jag känner ingen skillnad.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Geek Skrivet 20 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2004 Köper dom som är billigast med tanke på att jag inte märker någon skillnad i smaken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 20 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2004 (redigerad) http://www.northerner.com/p_images/mat-estrella-sourcream_onion.jpg Redigerad 20 september, 2004 av Panimala Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 20 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2004 estrella tycker ja har godast sorter! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts