Mr_Vercetti Skrivet 17 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2002 ge mig tips för att få 100%. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
addeusa Skrivet 17 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2002 .....klara allt! (inc. alla HP, secret jumps, extra uppdrag m.m.) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 17 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2002 ge mig tips för att få 100%. Spela mycket! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 17 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2002 (redigerad) klara alla uppdrag, hitta alla hemliga paket, m.m. ....Förresten!! Jag vet! Om du klarar hela spelet så får du 100%!! Det skulle aldrig ni andra här klara av att tänka ut! Visst är jag smart?! Redigerad 17 november, 2002 av Gta_fan1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bogren198 Skrivet 17 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2002 klara alla uppdrag, hitta alla hemliga paket, m.m. ....Förresten!! Jag vet! Om du klarar hela spelet så får du 100%!! Det skulle aldrig ni andra här klara av att tänka ut! Visst är jag smart?! känn dig stolt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
addeusa Skrivet 17 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2002 Spela mycket! duu....SMART! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr_Vercetti Skrivet 17 november, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 november, 2002 det är jobbigt att leta efter hidden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 17 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2002 duu....SMART! Ja till skillnad från dig!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-Tommy- Skrivet 23 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2002 Man får bara 50% om man klarar spelet.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dusse Skrivet 24 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2002 Nä, isåfall har du inte hittat alla hidden å kört pizza bud, ambulans polis m.m Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Damonk Skrivet 24 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2002 Hoppas du kan engelska. What you need for 100%: All 21 Storyline missions completed All Assets completed All Cuban, Haitian, Love Fist, Biker, Avery Carrington, and Phil Cassidy missions completed All Phone missions completed (Assinations) All Hideouts owned All Checkpoint races completed All Street races completed (1st place) All Arena challenges completed (1st place) All RC challenges completed 100 Hidden packages found 36 Unique jumps completed 35 Rampages completed Shooting Range completed Level 12 Vigilante completed Level 12 Paramedic completed Level 12 Firefigher completed Level 10 Pizza Boy completed 100 Taxi passengers dropped off 15 Stores robbed Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts