Arman Skrivet 20 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2004 Vet ni något ställe vid Göteborg som trycker affischer? Egna affischer alltså... Hade tänkt att göra en poster till min Zelda-film nämligen ... en sån stor bild... kan vara dyrt, jag vet inte...! PS: Hört att ArkitektKopia sysslar med sånna grejer men de tar nog mycket betalt! Typ som den här: http://www.tommydavidson.com/Images/LOTR%20ROTK%20Poster.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 20 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2004 Finns väl nåt sånt företag som heter Repbro? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 20 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2004 hade ju liknande planer för ett tag sen, så ringde ett tryckeri och dem tar tydligen betalt runt 100 spänn per färg. Så det blir dyrt ;s Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 20 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2004 Satsa på att köpa typ Glossy A3-papper. Om din skrivare nu är bra och hanterar A3. För jag tvivlar på att du är villig att punga ut med 1000+ kronor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 20 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2004 Vet ni något ställe vid Göteborg som trycker affischer? Egna affischer alltså... Hade tänkt att göra en poster till min Zelda-film nämligen ... en sån stor bild... kan vara dyrt, jag vet inte...! PS: Hört att ArkitektKopia sysslar med sånna grejer men de tar nog mycket betalt! Typ som den här: http://www.tommydavidson.com/Images/LOTR%20ROTK%20Poster.jpg vad har LotR med Zelda att göra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlIpKnOt Skrivet 20 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2004 vad har LotR med Zelda att göra? dum? närå men liknande poster.. typ det står filmens namn mm. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 20 september, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 september, 2004 vad har LotR med Zelda att göra? Ett exempel kanske... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 21 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2004 Blir de inte lättast att skriva ut en??? Du kan ju om du vill köra riktig lågbudget skriva ut typ sex stycken A4, och sätta ihop ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 21 september, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 september, 2004 Colormailer gör posters... tror nog jag köper av dem...! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bobb0 Skrivet 21 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2004 sen måste du ta kort på den så vi får se Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 21 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2004 Ett exempel kanske... Ja men förut när du "gjorde" en trailer om din zelda film så hade du legolas med... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 21 september, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 september, 2004 (redigerad) Ja men förut när du "gjorde" en trailer om din zelda film så hade du legolas med... Ja, det var innan det... nu är den andra planer... bobb0: Visst, det ska jag försöka göra! Här är iallfall en preview om någon bryr sig: Redigerad 21 september, 2004 av Arman Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 21 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2004 Eerm, ska du spela in en Zelda-film eller? Undrar bara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 21 september, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 september, 2004 Eerm, ska du spela in en Zelda-film eller? Undrar bara. Egentligen håller jag mer på med trailers och klipp för att visa hur bra en Zelda-film skulle kunna vara. Det visar jag också med att göra poster och bilder... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 21 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2004 Egentligen håller jag mer på med trailers och klipp för att visa hur bra en Zelda-film skulle kunna vara. Det visar jag också med att göra poster och bilder... Okej. Festligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 22 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2004 Hur ska du få ut affischerna till allmänheten då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 22 september, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 september, 2004 Hur ska du få ut affischerna till allmänheten då? Det ska jag inte göra... men om någon vill ha så postar jag gärna en... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts