gta-n00b Skrivet 20 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2004 Jag har moddat ett par fordon i mitt vc och nu när jag ska starta mina load games så kommer det upp en error. Om man startar ett new game så funkar det men om man gör ett bilfusk så händer det samma sak igen! Kan nån hjälpa!!?!?!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Graul Skrivet 21 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2004 har du bytt ut main.scm?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gta-n00b Skrivet 23 september, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 september, 2004 Nja, jag har ändrat en grej i den tror jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin Skrivet 23 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2004 Nja, jag har ändrat en grej i den tror jag. Det räcker väll....? Testa med orginal, du kan ju spara den du har nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gta-n00b Skrivet 23 september, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 september, 2004 Ok, ska testa det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gta-n00b Skrivet 23 september, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 september, 2004 Jag hade inte ändrat nånting. Jag installerar om hela spelet istället, har ju mina saved files så... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts