Jump to content

Bästa bilspel

Bubbli
 Share

Recommended Posts

Need for speed underground hade den otroliga fartkänslan... Man satt som klistrad framför skärmen, stampandes i takt med musiken och det kändes som om att ansiktet skulle dras bakåt av den höga hastigheten i spelet.

Fast, jag satt ju trotsallt bakom en datorskärm...

Annars är ju granturismo till PS1 superbra, även om det var ett antal år jag spelade det :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

nej, stavade fel bara, sånt jävla hackande det ska vara på stavfel... blir dålig stämmning! kommer snart börja dela ut varningar  :P

tycker jag verkligen, att dom ens ids hacka på sånt...

ontopic: driver serien tänkte jag inte på... ettan kunde man ju lira i månader utan att tröttna, det var en skoj spel

richard burns är ingen höjdare då jag inte gillar såna slags spel, det ska vara olagligt körande ;)

Redigerad av Griimn
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

nej, stavade fel bara, sånt jävla hackande det ska vara på stavfel... blir dålig stämmning! kommer snart börja dela ut varningar :P

Det beror väl från fall till fall, när folk inte förstår eller som han, frågade om det var en svensk version. Man vet ju inte alltid. Om det gäller ord som presentation eller vad som helst spelar det ju ingen som helst roll...men men ..det verkar vara ett bra spel..att jag inte hörts talas om d ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det beror väl från fall till fall, när folk inte förstår eller som han, frågade om det var en svensk version. Man vet ju inte alltid. Om det gäller ord som presentation eller vad som helst spelar det ju ingen som helst roll...men men ..det verkar vara ett bra spel..att jag inte hörts talas om d :P

lol? bortförklarar du dig åt honom? ens namn stavas likadant i alla länder

Länk till kommentar
Dela på andra sidor