Bubbli Skrivet 19 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2004 Vilket är det bästa bilspelet jag vill att ni ska räkna in:KänslaIcke vapenGrafikKörkänsla med rattDet är det jag vill... Och med Icke vapen menar jag att det inte ska vara vapen med alltså. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 19 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2004 Gran Turismo 3 till PS2! Härligaste jag kört. Fartkänslan är lite sisådär, men det är skitkul. Så fort jag får tillbaka minneskortet mitt ska jag börja spela det igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 19 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2004 hmm, skulle nog vara GTA det ganska skön fartkänsla i det. men alla vet ju typ allt om känslor och skit i det BTW, hur gör igentligen speltillverkarna fartkänsla? i vissa spel känner man att det går 180 men i vissa är det ingen skillnad på 50 och 150 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 19 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2004 Need For Speed 5 (Porsche 2000). Klart det skönaste jag spelat. Utgår ifrån känslan då jag spelade det när det var nytt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Korven Skrivet 19 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2004 Need for speed: Underground Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 19 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2004 Need for speed: Underground NFSU hade en jävligt härlig fartkänsla. Dessvärre blev det lite långtråkigt till slut... hoppas NFSU2 blir bättre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tojo909 Skrivet 19 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2004 Gran Turismo 1,2 & 3!!! Dom bästa bilspelen som finns!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 19 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2004 Need for speed underground hade den otroliga fartkänslan... Man satt som klistrad framför skärmen, stampandes i takt med musiken och det kändes som om att ansiktet skulle dras bakåt av den höga hastigheten i spelet. Fast, jag satt ju trotsallt bakom en datorskärm... Annars är ju granturismo till PS1 superbra, även om det var ett antal år jag spelade det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 19 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2004 Need for Speed-serien och Colin McRae Rally 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 19 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2004 NFSU fast banorna blir lätta när man lärt sig alla genisar... lite trist men känslan är wunderbaaaahr Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 19 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2004 (redigerad) richard bruns rally är lugnt bäst om man gillar realistiska bilspel Redigerad 20 september, 2004 av KalleR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 20 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2004 rickard bruns rally Är det den svenska versionen av Richard Burns Rally eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 20 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2004 Nedd For Speed 3 är ganska kul ända NFS spel jag har! Men Midtown Madness 1 och 2 med ratt är skönt! RallySport Challenge är kul på LAN men har bara kört det med tangentbord! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SteelWolf Skrivet 20 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2004 Jag måste säga Driver serien. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 20 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2004 (redigerad) Är det den svenska versionen av Richard Burns Rally eller? nej, stavade fel bara, sånt jävla hackande det ska vara på stavfel... blir dålig stämmning! kommer snart börja dela ut varningar Redigerad 20 september, 2004 av KalleR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 20 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2004 (redigerad) nej, stavade fel bara, sånt jävla hackande det ska vara på stavfel... blir dålig stämmning! kommer snart börja dela ut varningar tycker jag verkligen, att dom ens ids hacka på sånt... ontopic: driver serien tänkte jag inte på... ettan kunde man ju lira i månader utan att tröttna, det var en skoj spel richard burns är ingen höjdare då jag inte gillar såna slags spel, det ska vara olagligt körande Redigerad 20 september, 2004 av Griimn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 20 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2004 F1 challange 99-02 Det är ett spel som inte kan (iaf inte utan hjälp) köras med tangentbord. Här krävs precision blabla ... Det är ett kul spel. Men kan ladda ner gratis säsonger, även kallade mods , 2004 släpptes för inte så länge sen. Grymt skoj. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samool Skrivet 20 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2004 nej, stavade fel bara, sånt jävla hackande det ska vara på stavfel... blir dålig stämmning! kommer snart börja dela ut varningar Det beror väl från fall till fall, när folk inte förstår eller som han, frågade om det var en svensk version. Man vet ju inte alltid. Om det gäller ord som presentation eller vad som helst spelar det ju ingen som helst roll...men men ..det verkar vara ett bra spel..att jag inte hörts talas om d Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gonarch Skrivet 20 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2004 18 hjul av stål LÄTT! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 20 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2004 Det beror väl från fall till fall, när folk inte förstår eller som han, frågade om det var en svensk version. Man vet ju inte alltid. Om det gäller ord som presentation eller vad som helst spelar det ju ingen som helst roll...men men ..det verkar vara ett bra spel..att jag inte hörts talas om d lol? bortförklarar du dig åt honom? ens namn stavas likadant i alla länder Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts