Alle090 Skrivet 19 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2004 (redigerad) :'( jag vill ha zmodeler 2 men kan inte ladda ner den. på hemsidan trycker jag på zmodeler 2 och det kommer upp en sida som är genom skinlig och inget mer händer. snälla skicka den till mig! eller säg en annan plats som man kan få tag på den :'( om det är nån som kan skicka den så säg så ger jag min hormail eller hem mail Redigerad 19 september, 2004 av ALER700 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fire-Skull Skrivet 19 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2004 :'( jag vill ha zmodeler 2 men kan inte ladda ner den. på hemsidan trycker jag på zmodeler 2 och det kommer upp en sida som är genom skinlig och inget mer händer. snälla skicka den till mig! eller säg en annan plats som man kan få tag på den :'( om det är nån som kan skicka den så säg så ger jag min hormail eller hem mail här har du det!zmodeler_2.zip Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fireblade Skrivet 19 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2004 zmodeler ska du använda ifall du ska göra saker till gta vc.... zmodeler2 är bara en beta.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 19 september, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 september, 2004 (redigerad) tack, men vart hittade du dom? +jag har zmodeler v107 tror jag den heter. men iallafall så när startar zmodeler så står det "zmodeler har gjort en förbjuden åtgärd" och jag trodde att zmodeler 2 var en annan version tack i alla fall det funkade ändå inte. det står att den inte kunde hitta en dll fil när jag skulle installera den! Redigerad 19 september, 2004 av ALER700 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts