Ceone Skrivet 19 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2004 ska köpa en dvd brännare så jag har npgra frågor 1. har ni något förslag på en bra brännare som jag kan köpa? 2. Hur mycket får det plats på en DVD skiva (utrymme menar jag) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 19 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2004 En ensidig DVD rymmer väl 4.7GB. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 19 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2004 Om du köper en dual-layer-kompitabel DVD-brännare så kan du ju bränna 9,4 Gb... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 19 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2004 NEC ND-3500. Billig & bra (en av de bästa, eller rentutav den bästa) http://buggy.no-ip.com/lista.php?q=NEC+ND-3500+Dual+Layer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 19 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2004 jag tänker köpa en lg dvd brännare...dels för att det är lg på de läsarna som sitter i nu och att jag gillar lg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts