StellHell Skrivet 20 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2004 GTA/GTA3 film finns.. Eller mer ett filmklipp.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tojo909 Skrivet 20 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2004 Teenage Mutant Hero Turtles har jag för mig fanns som tecknad serie först och sen till nintendo 8-BIT och till slut gjordes det 3 filmer.. Dom Var roliga och kul pizzaätande sköldpaddor.. Leonardo, Donatello, Michelangelo & Rafael.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 20 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2004 hur skulle en postal film matcha spelet? man gör ju vardagliga saker som att gå och köpa mjölk och lämna tillbaka låneböcker och skit, men man kan mörda på vägen ju . (jo jo, vissa uppdrag som kyrkan är väl blodiga ) men jag medade att de hade varit fräckt med en half-life film DaaaH Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SteelWolf Skrivet 21 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2004 (redigerad) Lite fler spel som blivit filmer. Mortal Combat Street fighter Pokémon Dead or ALive 3 Redigerad 21 september, 2004 av SteelWolf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 21 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2004 Nån som vet om filmen "Blue Streak" har blivit spel? Handlar om en kille som rånat ett museum på en diamant, och sen åker in i fängelse 2 år, och sen när han ska gå och hämta diamanten igen där han gömt den, så är det en polisstation där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 24 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2004 Tyvärr så vet jag inget spel som har blivit film... Men jag vet att filmen Rocky blev ett spel.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 24 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2004 Metroid är på väg att filmatiseras. Tror att det var John Woo som skulle göra den, och ryktena säger att Jessica Alba ska spela Samus Aran. Doom är också på väg. Perfect Dark var på väg, men den filmen utannonserades efter spelets release (1999), och sen har man inte hört mer om den sen dess, alltså kan den ha blivit inställd. Och det finns ju en möjlighet att True Crime kan bli film, men det är bara spekulationer orsakade av en massa "True Crime-the movie"-skyltar i spelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 24 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2004 Teenage Mutant Hero Turtles har jag för mig fanns som tecknad serie först och sen till nintendo 8-BIT och till slut gjordes det 3 filmer.. Dom Var roliga och kul pizzaätande sköldpaddor.. Leonardo, Donatello, Michelangelo & Rafael.. LOL!... Har kvar klistermärken från filmer som sitter min gamla säng... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 24 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2004 Nån som vet om filmen "Blue Streak" har blivit spel? Handlar om en kille som rånat ett museum på en diamant, och sen åker in i fängelse 2 år, och sen när han ska gå och hämta diamanten igen där han gömt den, så är det en polisstation där. Blue streak e skön med Martin Laurence(stavning?) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 25 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2004 Spel som blivit film, inte tvärtom... oj då, läste inte så ordentligt. Får skärpa mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jesus Skrivet 28 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2004 Haha lol har du sett serien eller DEn e patetisk haha jag har super mario på VHS, tyckte det var mäst pwnage förut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts