heat Skrivet 19 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2004 finns det en film om metal gear? har för mig att jag läst det någonstans och finns det en film om doom? och dom håller på att göra en film om farcry. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 19 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2004 En Doom film är på gång, men en metal gear film vet jag inget om Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 19 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2004 Resident evil tombraider final fantasy doom är ju på väg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 19 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2004 Sum of all fears, hitta nemo ( ). Kan inte komma på fler. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 19 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2004 finns det en film om metal gear? Nej, det finns ingen Metal Gear-film men det har varit lite snack om det Skulle bli en jävla bra film Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
heat Skrivet 19 september, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 september, 2004 (redigerad) jag tror det fanns en film om megaman Redigerad 19 september, 2004 av heat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 19 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2004 Super Mario Bros... *host* fiasko *host* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 19 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2004 Sum of all fears, hitta nemo ( ). Kan inte komma på fler. Spel som blivit film, inte tvärtom... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 19 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2004 Nej, det finns ingen Metal Gear-film men det har varit lite snack om det Skulle bli en jävla bra film metal gear är en film . nej ärligt talat så skulle det vara grymt med en metal gear film. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 19 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2004 metal gear är en film . nej ärligt talat så skulle det vara grymt med en metal gear film. Nja... Metal Gear är nästan som en film, ja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 19 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2004 Super Mario Bros... *host* fiasko *host* Haha lol har du sett serien eller DEn e patetisk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 19 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2004 Resident evil tombraider final fantasy doom är ju på väg Ärligt Final Fantasy filmen var den sämsta j'vla skit jag sett.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 19 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2004 Haha lol har du sett serien eller DEn e patetisk Serien och filmen kommer jag faktiskt inte ihåg så mycket av, vet bara att den sög... Kommer ihåg någon gång under 91-93 så visade TV3 Super Mario Bros. Super Show! där man fick se Zelda, Mario och alla andra som tecknade serier... Det var tider det! Aja men back on topic nu! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Korven Skrivet 19 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2004 Postal film nej värkligen inte men typ half-life Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 19 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2004 Postal film nej värkligen inte men typ half-life A de hade varit fräckt!.....Eller varöfr inte... en Gta film??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 19 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2004 A de hade varit fräckt!.....Eller varöfr inte... en Gta film??? hur skulle en postal film matcha spelet? man gör ju vardagliga saker som att gå och köpa mjölk och lämna tillbaka låneböcker och skit, men man kan mörda på vägen ju . (jo jo, vissa uppdrag som kyrkan är väl blodiga ) en GTA film skulle vara coolt. en GTA VC film Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 19 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2004 Det finns ju en film som heter Grand Theft Auto. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 19 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2004 Det finns ju en film som heter Grand Theft Auto. Jo, men den kom ju långt innan spelen, så den är definitivt inte baserad på GTA-spelen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 20 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2004 Finns en film baserad på House of The Dead. Alone in The Dark finns också har jag för mig, och båda är regisserade av Uwe Boll Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 20 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2004 Ifall det kommer en Metal Gear film kommer den inte vara regisserad av Hideo Kojima, han tycker inte att Metal Gear skulle passa på bioduken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts