R2D2 Skrivet 19 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2004 Finns det några fjärrkontroller till datorn? Den måste gå att programmeras så att den kan köra program , så att det går att kontrollera foobar med den, mottagare till datorn måste ingå. Multimediaknappar är bra också. Gärna köp på internet, och maxpris på 600. Tips? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 20 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2004 (redigerad) Ja det finns... Om man köper typ vilken fjärrkontroll som helst (inte till tv) och sen laddar ner nåt program som kan hantera fjärrkontroller... Så kan man nog ställa in alla inställningar till knapparna och sem voilá ÄDDYT: http://www.komplett.se/k/kl.asp?bn=10414 Redigerad 20 september, 2004 av skribb Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 20 september, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 september, 2004 (redigerad) Ja det finns... Om man köper typ vilken fjärrkontroll som helst (inte till tv) och sen laddar ner nåt program som kan hantera fjärrkontroller... Så kan man nog ställa in alla inställningar till knapparna och sem voilá ÄDDYT: http://www.komplett.se/k/kl.asp?bn=10414 Bra *EDIT* Fanns bara till radeon-kort Redigerad 20 september, 2004 av R2D2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Urachez Skrivet 20 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2004 Radeon är kung (eller kommer SAAB och säger att Nvidia är kung nu istället? )! Ang. fjärkan så är det ju bara onödigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 20 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2004 Har man tv-kort så är det bra med "fjärka". Å andra sidan följer det med en sådan om man köper ett. Så visst är det rätt onödigt men Artoo ville ju ha en så... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 20 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2004 har en fjörr till mitt Creative SB Audigy 2 ljudkort, men jag använder det inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 20 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2004 Radeon är kung (eller kommer SAAB och säger att Nvidia är kung nu istället? )! Nja du, GeForce har kommit upp från sin håla med 6800-serien. Innan du börjar kalla mig för nVidia-fanboy så kan jag säga att jag alltid varit en ATI-fanboy. Dock så har jag mjuknat lite för 6800-serien Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts