Alle090 Skrivet 19 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2004 jag kollade efter GTAVC saker och hittade foton på två rum. Men hur helvete kommer dom dit! (:!!! (:!!! SIDAN DÄR JAG HITTADE ALLA FOTON SOVRUMMET! BAD RUMMET Och om jag får säga det själv så är dom väldigt detaljerade! i alla fall sov rummet (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 19 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2004 jag kollade efter GTAVC saker och hittade foton på två rum. Men hur helvete kommer dom dit! (:!!! (:!!! SIDAN DÄR JAG HITTADE ALLA FOTON SOVRUMMET! BAD RUMMET Och om jag får säga det själv så är dom väldigt detaljerade! i alla fall sov rummet Jag har varit där massa gånger man får en motorsåg i badrummet! Huset ligger vid Ocean Beach och man går in genom dörren, det e det huset som finns på bild på sidan du länkade till! (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 19 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2004 Gå in i den där svarta dörren! (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 19 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2004 Ja Scarface lägenheten, so what? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 19 september, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 september, 2004 tack, ska kolla. har mest moddat inte kollat runt! men tack i allafall Gta3 freak vad menar du med det!? (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 19 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2004 rummen är från scarface filmen, dom skulle göra nåt skit sen går en snubbe massak me motorsåg blablabla, det var på 80talet i miami eller nåt sånt så R har återskapat de Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 19 september, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 september, 2004 I VICE CITY? HAR ALDRIG HÖRT OM DEN MEN OKI. Men var det ett råsa hus där en snubbe med mask går runt och dödar människor med en motor såg? (:!!! oki Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 19 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2004 njaa kolla bilden så fattar du Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 19 september, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 september, 2004 (redigerad) (:!!! Jag tror jag fattar. tack! (:!!! Men vart ligger det? på kartan alltså! Är det där man ska kolla och följa efter en snubbe. man kollar in i hans lägenhet! eller i det området! På ett uppdrag. kom ej ihåg vad det hette Redigerad 19 september, 2004 av ALER700 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 19 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2004 där tror jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 19 september, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 september, 2004 Men är det inte dä strippklubben är!? Jag kommer ihåg att man åker förbi en fontän. lite längre fram är på hörnet är stripp klubben! jag har tyvärr int VICE CITY på min dator utan hos en annan! ska dit snart! så jag kan inte kolla med desamma Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlIpKnOt Skrivet 20 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2004 där tror jag näe.. där liggger strippklubben. ta vägen bredvid (tillvänster) och sväng sedan första till vänster och kolla åt höger. typ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 20 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2004 oj tänkte fel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts