addeusa Skrivet 17 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2002 Är det någon som har några tips på hur man klarar av det förb....de uppdraget där man ska delaut porrblad med planet(filmstudion) jag har försökt 10 000ggr!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ge ta a Vajs Sitty Skrivet 17 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2002 Är det någon som har några tips på hur man klarar av det förb....de uppdraget där man ska delaut porrblad med planet(filmstudion) jag har försökt 10 000ggr!!!!! Vad är problemet......tid....krasch.....låg IQ(höhö ).... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
addeusa Skrivet 17 november, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 november, 2002 världens svårstyrdaste plan! Jag krachar och sen går det fan inte komma upp igen. Har du något förslag på vilken väg man ska ta (jag har börjat i Downtown) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 17 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2002 den är bättre än Dodon i GTA3 IaF Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
addeusa Skrivet 17 november, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 november, 2002 SANT! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Robert86 Skrivet 17 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2002 börja med att ta den längst ner på banan. då har du fått fart, sen e de bara att köra på Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
addeusa Skrivet 17 november, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 november, 2002 Lättare sagt än gjort! Menar du att hmnen är längst ner? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Robert86 Skrivet 17 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2002 ja ta den först. de e ju skitlätt, jag klarade uppdraget första gången Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
addeusa Skrivet 17 november, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 november, 2002 hmm Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr_Vercetti Skrivet 17 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2002 det är ju hur lätt som helst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GFOK Skrivet 18 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2002 Nej, för det satans flymplanet suger Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ge ta a Vajs Sitty Skrivet 18 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2002 ja ta den först. de e ju skitlätt, jag klarade uppdraget första gången Jag klarade det på andra gången....första gången kraschade jag vid målet till sista checkpointen......det var nån som gick in på msn å jag tittade dit för att kolla vem det var.......men först svängde jag till för att väja ett hus lite längre fram......sen när jag tittade tillbaka på tv'n märkte jag att jag inte svängt kraftigt nog och han inte svänga inan det kraschade.....mebn förutom det är uppdraget SKITLÄTT och jag klarade det på andra gången..... Nu e det porrblad över hela stan...... Har ni set porrafichen tommy har på rummet i vercetti mansion.....candy får det doggystyle sett uppifrån har jag för mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mrK Skrivet 18 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2002 det var lite småsegt men man ska inte ligga på gasen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ge ta a Vajs Sitty Skrivet 18 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2002 det var lite småsegt men man ska inte ligga på gasen jo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts