Panimala Skrivet 18 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2004 XP Pro. (:!!! (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 18 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2004 Windows Xp Pro. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 19 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2004 själv har man fönster 98 profissionell (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 19 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2004 Jag kör med Win98se fortfarande. Jag ser ingen anledning att byta till XP..? (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 19 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2004 Jag kör med Win98se fortfarande. Jag ser ingen anledning att byta till XP..? (:!!! vissa spel flyter på bättre med XP och massa andra fördelar (:!!! men inget slår windows 3.1 (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 19 september, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 september, 2004 Jag kör med Win98se fortfarande. Jag ser ingen anledning att byta till XP..? (:!!! för att dom nya spelen kan du snart inte spela spelen på windows 98 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
makker Skrivet 19 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2004 Jag kör med win pro. Längtar till det nya windowset som kommer om några år (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 19 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2004 Jag kör med win pro. Längtar till det nya windowset som kommer om några år (:!!! Kodnamn Longhorn? tror det kommer ut i slutet av nästa år eller något, men det är bara en gissning.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 19 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2004 Windows XP Pro Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 19 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2004 Windowns XP Pro för då kan man använda sin serial på flera datorer...tror jag iaf (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LoneWolF Skrivet 19 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2004 Windowns XP Pro för då kan man använda sin serial på flera datorer...tror jag iaf (:!!! Det kan man bara göra med företagsversionen eller om man har en knäckt piratversion av xp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 19 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2004 WinXP Home Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 19 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2004 xp pro... för det har en finare vandrande grejj när skiten startar än home (:!!! (blå istället för grön) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 19 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2004 xp pro Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 19 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2004 xp pro... för det har en finare vandrande grejj när skiten startar än home (blå istället för grön) Hi! Efter jag uppgraderade till SP2 så har mitt XP Home också blå grejjomoj Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 19 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2004 Har Win ME! Ostabilt som fan, men ska få ny dator om ett tag o då ska d vara XP PRO! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
heat Skrivet 19 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2004 vote:windows 98 plus Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 19 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2004 XP Pro här. Det är det bästa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 19 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2004 Använder mig av XP Pro... Vote: Microsoft Windows XP Professional Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 19 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2004 Microsoft ® Windows Version 5.0 (build 2195) Copyright © 1981-1999 Microsoft Corporation Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts