Griimn Skrivet 19 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2004 ser fint ut, så konstigt runt tycker jag också men det ser nog bättre ut senare... hur jag gör? bra fråga... tror att skillnaden är att du andänder en surface och forma om medans jag göra surface flat sen faces>single,strip och fan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
putte_tutte Skrivet 19 september, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 september, 2004 Ok bara undrar: ä re fel å gö som jag? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DeMoN Skrivet 19 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2004 nä båda sätten e bra (man väljer själv vad man tycker e bäst) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
putte_tutte Skrivet 20 september, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 september, 2004 inte gjort så mycke sen sist men ville bara visa hur de vart me lite plattare bak och sidorutan längst bak, ganska likt tycker jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
putte_tutte Skrivet 20 september, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 september, 2004 Orkar du Griimn möjlitvis bygga en motor till min 760? Har sett att du äger på att bygga motorer! en sån jag har som visningsbild i så fall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 20 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2004 (redigerad) åh herregud va krävande.. sånt kräver ju initiativ och sånt.. hehe kan ju prova iaf har du nån större bild? Redigerad 20 september, 2004 av Griimn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
putte_tutte Skrivet 21 september, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 september, 2004 Du behöver inte gö alla slangar å sånt, tändstiften om du orkar... Inte bästa bilden kanske men de ä inte så jättenoga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
putte_tutte Skrivet 21 september, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 september, 2004 Nån kanske kan berätta iallafall hur man gör en motor typ, hur man gör avgasrör och slangar osv. tacksam vid svar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 21 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2004 (redigerad) de e tjorvigt, men du får testa dig fram, gör en cylinder med många vertical steps och sätt krysset ungefär där du ska böja röret och andvänder ROTATE.. du får lära dig själv OBS man måste böja ett vertical step!! om du inte vet vad det är så är det hur många avdelningar tuben har se på bilden, den har 18 vertical steps fast jag skrivit in 16 (den lägger automatiskt till sidorna) Redigerad 21 september, 2004 av Griimn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
putte_tutte Skrivet 21 september, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 september, 2004 ska jag alltså gö ett nytt projekt när man ska gö en motor eller liknande och sedan importera till 760 projektet elle? Varför ska man ha krysset där man ska böja? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Copstar Skrivet 21 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2004 där krysset e där "viker" sig röret och gör motorn som ett nytt projekt blir nog lättast så Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
putte_tutte Skrivet 21 september, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 september, 2004 Ok, tack fö hjälpen tackar alla nu eftersom jag känner att ja inte tackat så mycke Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
putte_tutte Skrivet 22 september, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 september, 2004 :'( hur gö man så att cylindern blir längre? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Copstar Skrivet 22 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2004 när du gör cylindern så e det små siffor i en ruta där ändarar du vertical eller horisontal steps Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
putte_tutte Skrivet 22 september, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 september, 2004 Den bli ju inge längre! Ä re ja som ä CP elle? :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Copstar Skrivet 22 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2004 Ne men du får markera en rad och mova ut den med MOVE värktyget eller så kna du använda Scale Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
putte_tutte Skrivet 22 september, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 september, 2004 Ok tack! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 22 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2004 eller andvänd modify>scale och H så drar den ut på objektet åt sidorna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
putte_tutte Skrivet 22 september, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 september, 2004 Posta bra 740 motorbild om ni kan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Barracuda Skrivet 22 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2004 (redigerad) Bygg en volvo v6 som sitter i bla 760 Bara för det så hittade jag inte den bilden..vänta EDIT: Sorry.. Redigerad 22 september, 2004 av Barracuda Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts