Carolus XII rex suenica Skrivet 17 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2004 Nå vi vet att man kan bli fet, kan tatuera sig, klippa sig. Men jag har sett på ett antal bilder att folk har flaskor i händerna, alkohol? knappast pepsi. Men kommer detta påverka ens bilkörning, betende? Knark langing bör ju vara en stor del av spelet, det är ju mer troligt att han dillar knark än kör taxi. Men kan man ta knarket och påverkas? eller detta något för nästa gta? //carolus Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 17 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2004 man ska typ kunna köpa cigg o röka den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 17 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2004 Vill att man ska kunna dricka sig full så man blir som i uppdraget "Bomshine Saigon". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 17 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2004 Vill att man ska kunna dricka sig full så man blir som i uppdraget "Bomshine Saigon". fett grymt jöööö Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Carolus XII rex suenica Skrivet 17 september, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 september, 2004 Vill att man ska kunna dricka sig full så man blir som i uppdraget "Bomshine Saigon". Precis! Det skulle vara grymt! köra runt helt virrig! skönt det skulle vara! Sedan skulle man typ få ett rykte om "opålitlig alkis" typ.. //carolus Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cleansing Skrivet 17 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2004 Hehe, det uppdraget kunde man fuska på minns jag. Om man går ur bilen och sen går in igen så blir det som vanligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 17 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2004 Precis! Det skulle vara grymt! köra runt helt virrig! skönt det skulle vara! Sedan skulle man typ få ett rykte om "opålitlig alkis" typ.. //carolus Det skulle vara fint, dock på en lite mer realistisk nivå om man har druckit några starköl på en fest. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fablenine Skrivet 17 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2004 man ska typ kunna köpa cigg o röka den Och då bör det väl vara maja eller? Kan man köpa cigaretter så måste det ju gå att röka på =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Carolus XII rex suenica Skrivet 17 september, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 september, 2004 Visit the Joint Festival and peace out! Other places to visit include Cranberry Station, Garden Bridge, Paradiso, Juniper Hill, Westpack, King, Calton Heights, and Explanade North. Hittat här Kanske man kommer kunna brazza på, vad annars kan en joint vara? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
comfy Skrivet 17 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2004 Visit the Joint Festival and peace out! Other places to visit include Cranberry Station, Garden Bridge, Paradiso, Juniper Hill, Westpack, King, Calton Heights, and Explanade North. Hittat här Kanske man kommer kunna brazza på, vad annars kan en joint vara? Fredde jag har för mig att "joint festival" är en hippie festival men jag kan ha fel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Carolus XII rex suenica Skrivet 18 september, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 september, 2004 Fredde jag har för mig att "joint festival" är en hippie festival men jag kan ha fel Och vad gör man på hippie festivaler?? du har säkert rätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
comfy Skrivet 18 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2004 Och vad gör man på hippie festivaler?? du har säkert rätt. Dansar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rob90 Skrivet 18 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2004 Dansar! hehe... lol mmm det hade varit grymt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 18 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2004 JAg kan nästan lova att det kommer att bli någon form av psykisk skillnad när man dricker eller knarkar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 18 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2004 Skulle inte det vara ett uppdrag då man skulle bespruta en åker från ett flygplan. Jag skulle tro att det är ett majja fält man besprutar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts