Playstationman Skrivet 17 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2004 (redigerad) Vet någon vilka svaren är på Special Forces Training SF AVWID Redigerad 17 september, 2004 av Playstationman Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 17 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2004 (redigerad) Näää... Men vad är Americas army för sorts spel. Kan man köra fordon som i BF, och spelar man som båda sidor, eller är "fiendena" datorstyrda? Och förresten, vad är frågorna? Jag kan liiite om Amerikansk krigsföring. Redigerad 17 september, 2004 av darkjak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PsychoSweden Skrivet 17 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2004 finns redan en topic om americas army. tror svaren finns i den... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Playstationman Skrivet 18 september, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 september, 2004 Jag hittar inte dom där Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 18 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2004 Det är ju inge svårt, följ bara med och lyssna så klarar du det lätt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 18 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2004 men är ju bara att veta vad en ak, rpg, vss, t80, m1 abrahams tank och lite andra saker ser ut darkjak: AA är ett online spel only. det är i första person. det ska komma fordon, just nu finns det bara på en bana och man kan bara skjuta, inte köra fordonen. De försöker göra spelet realistiskt, så det är inte något springa och skjut utan man "får" campa. Dessutom är det gratis! Ladda ner det och testa själv! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 18 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2004 bäst att lägga till att det är bra grafik ''och sånt'' det är USA's arme som har gjort det för att få unga att gå med i armen.. därför e de gratis.. mycket bra spel! (bättre än många köpspel..) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 18 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2004 Tycker inte det är kul... har inte kunnat testa det online beroende på vårt 56 modem... Tycker dessutom att det är lite fult av USA att skapa ett sådant spel för att uppmuntra ungdomar att ta värvning... (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 19 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2004 Tycker inte det är kul... har inte kunnat testa det online beroende på vårt 56 modem... Tycker dessutom att det är lite fult av USA att skapa ett sådant spel för att uppmuntra ungdomar att ta värvning... (:!!! men träningen är ju inte det roligaste i spelet. Vi bor ju inte i USA så se det som ett gratis online spel. Själv tycker jag det är det ända spelet där lite "taktik" kan vara avgörande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 19 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2004 men träningen är ju inte det roligaste i spelet. Vi bor ju inte i USA så se det som ett gratis online spel. Själv tycker jag det är det ända spelet där lite "taktik" kan vara avgörande. håller med... här kan man inte bara springa fram och äga hela laget.. (eller jo.. ibland om man spelar mot n00bs.. (:!!!) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 19 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2004 Test Answers Medic Traning 1. a 2. a 3. a 4. c 5. c 6. b 7. a 8. b 9. d 10. b 11. a 12. e 13. a 14. c 15. c 16. a 17. a 18. d Control Bleeding 1. b 2. b 3. a 4. b 5. c 6. d 7. a 8. c Treat Shock 1. b 2. d 3. b 4. c 5. b 6. b 7. b Special Forces 1. b 2. b 3. c 4. a 5. a 6. a 7. a 8. c 9. d 10. a 11. d 12. b 13. b 14. c 15. b (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 19 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2004 När jag kör hinderbanan på basic traning så klarar jag den på den tid som de kommer upp uppe i hörnet, jag klarade den 2 gånger men får bara köra om den hela tiden, vad ska jag göra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 19 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2004 trycker du på continue? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 19 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2004 Tycker inte det är kul... har inte kunnat testa det online beroende på vårt 56 modem... Tycker dessutom att det är lite fult av USA att skapa ett sådant spel för att uppmuntra ungdomar att ta värvning... Tycker svenska armén bör göra detsamma. Det finns ingen som tar värvning bara på grund av ett datorspel, men däremot skulle jag vilja springa omkring i fjället, eller i en barrskog med en AK5:a och köra omkring i en Volvo valp. I ett spel, alltså. Annars är jag emot krig. Jag är krigsmotståndare i verkligheten, men en krigsälskare vad gäller film och spel! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 22 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2004 trycker du på continue? Kommer inte upp en sådan knapp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 22 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2004 Kommer inte upp en sådan knapp det ska komma typ en ruta där det står "congrat..." sen finns retry, continue osv. O föresten, man gör den typ 2 ggr. En gång så går man igenom den steg för steg. sen gör man på tid Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 22 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2004 det ska komma typ en ruta där det står "congrat..." sen finns retry, continue osv. O föresten, man gör den typ 2 ggr. En gång så går man igenom den steg för steg. sen gör man på tid Mm har gjort den på tid 2 ggr och klarat båda gångerna. Sen så börjar de bara om hela tiden jag får inte välja någonting Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 23 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2004 Har du ett account då? logga in i spelet innan du startar spelet. Är du uppkopplad till internet? (det tror jag säkert, men jag kan inte komma på mer). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 23 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2004 Har du ett account då? logga in i spelet innan du startar spelet. Är du uppkopplad till internet? (det tror jag säkert, men jag kan inte komma på mer). Japp har ett account och är inloggad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Playstationman Skrivet 23 september, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 september, 2004 Det funkade inte för mig heller först men jag bara fortsatte att försöka, sen kom det upp att jag hade klarat det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts