Jump to content

Americas Army

Playstationman
 Share

Recommended Posts

men är ju bara att veta vad en ak, rpg, vss, t80, m1 abrahams tank och lite andra saker ser ut :huh:

darkjak: AA är ett online spel only. det är i första person. det ska komma fordon, just nu finns det bara på en bana och man kan bara skjuta, inte köra fordonen. De försöker göra spelet realistiskt, så det är inte något springa och skjut utan man "får" campa. Dessutom är det gratis! Ladda ner det och testa själv!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tycker inte det är kul... har inte kunnat testa det online beroende på vårt 56 modem...

Tycker dessutom att det är lite fult av USA att skapa ett sådant spel för att uppmuntra ungdomar att ta värvning... (:!!!:)

men träningen är ju inte det roligaste i spelet. Vi bor ju inte i USA så se det som ett gratis online spel. Själv tycker jag det är det ända spelet där lite "taktik" kan vara avgörande.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

men träningen är ju inte det roligaste i spelet. Vi bor ju inte i USA så se det som ett gratis online spel. Själv tycker jag det är det ända spelet där lite "taktik" kan vara avgörande.

håller med... här kan man inte bara springa fram och äga hela laget.. (eller jo.. ibland om man spelar mot n00bs.. (:!!!:))

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Test Answers

Medic Traning

1. a

2. a

3. a

4. c

5. c

6. b

7. a

8. b

9. d

10. b

11. a

12. e

13. a

14. c

15. c

16. a

17. a

18. d

Control Bleeding

1. b

2. b

3. a

4. b

5. c

6. d

7. a

8. c

Treat Shock

1. b

2. d

3. b

4. c

5. b

6. b

7. b

Special Forces

1. b

2. b

3. c

4. a

5. a

6. a

7. a

8. c

9. d

10. a

11. d

12. b

13. b

14. c

15. b

(:!!!:)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tycker inte det är kul... har inte kunnat testa det online beroende på vårt 56 modem...

Tycker dessutom att det är lite fult av USA att skapa ett sådant spel för att uppmuntra ungdomar att ta värvning... :P

Tycker svenska armén bör göra detsamma.

Det finns ingen som tar värvning bara på grund av ett datorspel, men däremot skulle jag vilja springa omkring i fjället, eller i en barrskog med en AK5:a och köra omkring i en Volvo valp. I ett spel, alltså. Annars är jag emot krig. Jag är krigsmotståndare i verkligheten, men en krigsälskare vad gäller film och spel!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

det ska komma typ en ruta där det står "congrat..." sen finns retry, continue osv. O föresten, man gör den typ 2 ggr. En gång så går man igenom den steg för steg. sen gör man på tid :P

Mm har gjort den på tid 2 ggr och klarat båda gångerna. Sen så börjar de bara om hela tiden jag får inte välja någonting :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor