VisioN Skrivet 6 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2004 Så du har en halv tunga nu? alltså.. den va inte av helt på halvan den hängde alltså på nåt vänster... vet inte själv exakt hur tungan blev min familj som mobbar mig för de hela tiden bara Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
danil89 Skrivet 6 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2004 Men du har inga problem med talet, tex she-ljud. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 6 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2004 Dom sydde väl antagligen tillbaka andra delen igen. men ändå man har ingen känsel där då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VisioN Skrivet 6 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2004 njaa ibland när jag ska säga nånting med LI brevid varann.. okej till den andra.. jo jag har känsel i tungan.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts