Jump to content

När olyckan är framme

danil89
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 103
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

† Cyklade på en militär cykel med inlines på mig, ramlade och fick in hela bromspinnen i benet, fick sy och var tvungen o käka yoghurt i en vecka.

†Fick falskkrupp när jag va liten höll på o dö av syrebrist

†Fick en kotte i ögat när jag var liten så jag va blind på vänstra ögat 3 dagar.

†Va skitfull och gick ut i min trappuppgång och pissade, skulle gå in genom dörren igen och ramlar nerför trappan och får en rejäl blåklocka, svullen näsa, fläskläpp.

† När jag va liten så åkte jag bil med min halv syrra o när hon går ut ur bilen för o öppna dörren för mig så har jag fingrarna vid dörren så jag klämmer skiten ur fingrarna. :wub:

† bröt foten när jag var liten på ett disco när det var tävling.. vi körde skottkärran.. vet inte hur det gick till me bröt den de gjorde jag iaf.

† ramlade ner från en gran när jag var liten så jag blödde o spydde o pissade på mig

† sprang in i ett bord så jag fick ett fint jack i vänstra ögonbrynet.. vägrar o växa hår ännu

† fick en stelkrampsspruta när jag var liten så blev de nå fel så min arm va stor som en ko hur länge som helst..

† sprang in i ett bord till o bet av halva tungan..

† lite stryk har man väl fått i sina dagar också

† blivit skjuten i benet me luftpistol.. också skjutit en i benet.. :rolleyes:

† blitt skjuten i låret med en paintball pistol.. sköt tillbaka på foten

† brutit handen när jag gick i 8'an genom att bli sur på mina lärare o slog på vad jag trodde var en tom karton.. men det var en stor planka i : :shifty:

och lite annat småskit som inte ens behöver skrivas

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

jag har en gång trillat ner från en typ åtta meter hög gran. J*vlar vad kul det var ;P

Det var typ som i ett dataspel där stjärnor åker förbi när man åker med rymdskeppet, men här var det grenar som for förbi ;):P

Jag landade dock tryggt på marken på en kompis :P och fick inget annat sår än en stor reva på ryggen...

När min andra kompis märkte att jag trillat, skulle han klättra ner o se efter, men då ramla han också ner :wub:

Men de gick sämre för honom; han fick en gren mitt emellan benen :shifty:

min reva på ryggen? Den satte vi ett plåster på :P

det täckte inte så mycket :rolleyes:

Redigerad av Siana
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

jag kommer på 1 jobbig olycka som min bror räddade mig ur

1. jag och min bror grävde snögrottor för ett tag sen och så var det en sån där irriterande ispelare som vi ville ha bort så jag kröp in och började hugga på den med en liten spade, så rasade skiten ihop och jag fick en varm mysig snöbädd over mig... som tur var fick inte min bror panik utan började snabbt gräva o gräva o gräva o gräva till han kom fram till min hand som jag sträckte upp sen fattade han såklart att ansiktet var det viktigaste att gräva upp så han grävde upp det först sen resten

sen har man gjort en massa annat dumt med ännu dummare resultat som jag inte ids räkna upp

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

En gång när jag var på landet när jag var ungefär 4år, så kastade jag och min storebrorsa pil. Vår mamma hade sagt åt oss att absolut inte kasta när nån var framför tavlan. Då när min brorsa hade kastat gick jag fram för att ta upp pilarna som hade ramlat. Då struntade min brorsa i det och kastade vidare ändå. Då när jag var där under sträffade en pil tavlan så den skakade till så ramlade alla pilar över mig. Varav en träffade, och den träffa mitt på huvudet. Jag märkte av någon konstig anledning inte det här så jag gick bara därifrån. Men sen när det började blöda, då började jag gallskrika!

När jag föddes så var jag så tjock att de inte fick ut mig, då drog sköterskorna för hårt så att jag bröt nyckelbenet, utan att de märkte det. Barn ska ju skrika när de kommer ut ur mamman så de trodde inte något var fel. Sen först efter några veckor tyckte min mamma att jag skrek mycket när hon bara mig och så, så hon åkte till sjukhuset med mig... sen minns jag inte mera... skoja... men jag vet inte vad som hände sen.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor