Fredrico Skrivet 20 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2004 Jag har aldrig råkat ut för en "stor" olycka... jag är en försiktig pojke Men en gång på dagis för länge sedan ramlade jag i rutchkanan (stavning?) och slog i hakan på nåt konstigt sätt så jag var tvungen att åka till doktorn och limma Det är typ det värsta jag varit med om Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 20 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2004 Okej, detta är nog det mest otursammaste som funnits i världen. När jag var typ 8.9 år satt jag och lekte med djurleksaker. Mamma ropade att det var mat, och jag var jättehungrig så jag kutade ut ur mitt rum. Felet var att jag hadde lagt en Kalle Anka tidning som jag halkade på och ramlade och slog läppen/ansiktet pldask på världensstörsta plast noshörning som var ashård så jag fick världens fläskläpp. Och jag skyndade i onödan för det var fiskgratäng till mat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 23 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2004 Själv sprang jag in en skärbräda under min tidiga barndom. Har fortfarande kvar ett ärr precis ovanför vänstra ögonbrynet. Och så råkade jag trycka in en penna i låret i julas som har lämnat en permanent blyertsfläck. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 23 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2004 Själv sprang jag in en skärbräda under min tidiga barndom. Har fortfarande kvar ett ärr precis ovanför vänstra ögonbrynet. Och så råkade jag trycka in en penna i låret i julas som har lämnat en permanent blyertsfläck. Du har tur. Skulle pennspetsen varit doppad i nikotin skulle du dött efter ca 2 sekunder. Källa: onodigtvetande.se Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sofie Skrivet 28 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2004 Har satt en grep genom stortån Fått ett cykelstyre i ögat Krockat med 125:an Blindtarmsoperation massa annan skit.. orka berätta.. Svalt en nål... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 28 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2004 Och så råkade jag trycka in en penna i låret i julas som har lämnat en permanent blyertsfläck. hehe.. så gjorde en polare på mig för typ 2 år sen.. han typ högg mig rakt i knät.. aj.. :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
slush Skrivet 28 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2004 Vad har man själv gjort, hmm här är lite iaf När jag gick i 4-5:an så fanns det en backe på skolgården som var asfalterad där en rutcshekana fanns, (den var jätte hög ) så sprang jag ner från den och rammlar efter typ 30cm, jag gled ner från hela den (hade kortbrallor och tshirt) skrapade upp hela armarna och bena, var ganska blodig då, det roliga var att sjuksystern hade födelsedag just den dagen, så först trodde hon det var ett skämt sen när jag var liten trodde jag att jag var jätte cool och kunde "hålla för händerna för ögona + skaka på huvudet" medans jag cyklade, (hade hjälm), det kunde jag förståss inte så jag rammlar RAKT in i en kant av en tegelsten (typ på nåns tomt) så jag fick kanten i pannan och hjälmen åkte upp. fick sy. när jag gick i typ 2:an så lekte jag på vintern vid några gungor, (det var vinter så sanden var STENHÅRD, var en såndär då det var lite snö men kallt som fan), då började jag gunga och fick jätte hög fart, då hoppar jag exakt när gungan är längst upp så man hoppar ungefär 2 meter upp i luften, jag flyger frammot och landar på marken, men såklart tar jag ju emot mig själv med ena handen, jag landar på ÖVERSIDAN av handen så handleden ungefär går av, läraren frågade om något hände, såklart var jag tuff och svarade nej, senare när rasten var slut gick vi in, då hade vi musik (tur) tänkte jag eftersom jag hade skit ont, vad gör vi då? jo vi sjunger "klappa händerna när du är jätteglad" jag börjar grina och det visades sig att jag brytit handleden. När jag gick i 6:an typ så gick jag till en typ skrotplats eller, det ligger lite brädor där , då gick jag omkring där med min polare, jag trampar rakt på en spik och den åker upp igenom foten, sen GICK jag hem, såklart ville jag vara tuff och inte gråta framför polaren, direkt när han drog hem (vi gick förbi han) så började jag ju störtgråta :< Sen har vi ju massa "jackass" saker som jag gjort med polarna. här är en liten lista Åkte kundvagn ner från en backe, jag sitter förståss i, den välter och jag rammlar i den, så jag slår i huvudet lite fram och tillbaka. Jag skulle hoppa ner från en liten bro (kanske 3-4 meter hög) det var vinter så jag skulle sikta in på en snöhög, jag hoppar och stukar båda fötterna. Jag åkte "BOB" ner från en backe, då hade vi byggt ett hopp av lite trädelar som vi hittat, jag gör en volt och landar på nacken, blir lite vimsig och spyr lite annars inget annat. (var bara snurrig i nån vecka) Jag cyklade på sommaren och mina polare byggde ett gupp, jag cyklade skit fort och när jag landar så glider jag (grus-fotbollsplan) jag skrapar upp hela armen och lite på hakan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Yukiz Skrivet 28 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2004 Själv sprang jag in en skärbräda under min tidiga barndom. Har fortfarande kvar ett ärr precis ovanför vänstra ögonbrynet. Och så råkade jag trycka in en penna i låret i julas som har lämnat en permanent blyertsfläck. jag sprang in i ett hantag när jag var liten, det blödde innanför ögat :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
slush Skrivet 2 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2004 sånt där är äckligt att höra, håller mig för ögat nu för att det itne ska hända Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AlexXx91 Skrivet 2 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2004 jag åkte inlines och fastande i en pall föll pladask i marken...! inte så jätte farligt iofs.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 2 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2004 har fått ett fett äpple i ögat med full kraft Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 2 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2004 Jag fick också en stor sticka inkörd ca: 1.5 cm under stortånageln. Det var en rikigt plåga att få ut den! Och så hade vi en stor, maffig trädörr i förra huset vi bodde i. Jag skulle stänga den, men klämde fingret Dörren stängdes helt, och där satt jag fast. Konstigt nog bröts inget, det svällde bara upp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 2 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2004 har fått ett fett äpple i ögat med full kraft och vad är full kraft? =P överljudsfart..? jag har väll inte gjort nå speciellt... fått ett dörr handtag under ögat... fick sy..tror jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fralla_24 Skrivet 2 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2004 (redigerad) hmm, har haft jävligt tur i livet än så länge också Men flög åt helvete med crossen förra sommaren och bröt nyckelbenet, hade tur och otur, landade på en rot så bröt jag nyckelbenet, kan säga att det hade kunna varit mycket värre.. Men såhär gick det till: Kom i typ 60-70Km/h efter en sandväg, sen helt plötsligt flög jag över styret, det var en rot som jag körde på o sprättade upp bakhjulet så jag flög över styret, sloh en jävla massa volter och såg bara sand o crossen som var över mig då jag slog alla volter o sånt. Sen gick jag upp som att inget hade hänt, sa att jag hade lite ont i nyckelbenet, sen började jag se svartvitt (skitcoolt ) men det var därför jag höll på svimma, men satte mig ner tills att lungnat sig. Senare drog jag till sjukan o nyckelbenet var brutet. Det gjorde som inget ont då jag flög, det kom senare.. Har aldrig haft så ont, kunde knappt gå så fick jag skitont i nb. Senare samma dag fick jag höra att en polare hade kört in i ett träd med crossen och bröt en jävla massa ben, osv.Han fick ligga på sjukhus typ i 2 veckor, sen så fick han ha rullstol i 8 veckor. Men nu är han frisk. Det var med polaren jag körde då jag bröt nyckelbenet.. En till sak när jag var liten så åkte jag bob o sånt o gjorde trick, en gång hoppade jag o hela jag flög upp i luften och stod nästan på händer på bobben, haha när jag landade så gick hela styret av på bobben o händer for rakt i backen, sen hade jg ont i händerna i ca 1 månad, orkade inte fara till sjukhuset o kolla det. Jag kanske har kvar lite från skadan, ibland då jag bromsar skiit hårt med typ skotern eller nå kan jag få ont i handen, kanske kan vara från skadan. Har haft jävligt tur annars, har hänt en massa saker då jag var liten men har haft tur. Redigerad 2 oktober, 2004 av Fralla_24 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 2 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2004 Har fått en glasbit typ som denna --> /\ rätt upp i handleden ... Ramlat och fått sytt i huvudet Ramlat på en element och fick sy på läppen Ramlat och slagit upp knät Kollat på Par på prov (reta mig inte nu ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Elander Skrivet 2 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2004 (redigerad) Jag har: ¤Slängt mig rakt med huvudet i asvalten.=%asså det var Midsommar och jag och min bror åkte bräda eller jag satt för jag var liten då,så sa min bror att det kom en bil (Jag tittade inte)utan att tänka efter så slängde jag mig rakt i asvalten och slog bort en 3/4 av hakan......... Det var blod över hela gatan och jag var helt ner blodad.har ärr kvar ¤Bränt mig på handen med strykhjärn på textil-slöjden.har märke kvar ¤Opererat Blind tarmen. ¤slagit huvudet i en dator (gammal fyrkantig)blodet bara flöt ¤Blivit sparkad i pungen av en tjej,hon var inte arg eller så(blev yr och såg i svart-vitt) ¤lite anna sak men på nyår när jag var 6år så spydde jag ner sängen 9 gånger så mamma och pappa fick byta hela tiden. ¤Slagit upp knäet(mycket blodigt).har märke kvar ¤också lite annat men när jag var liten så gick jag och en kompis hem från skolan så började jag och han bråka så körde jag upp en vass pinne i skinkan så han börja böla sen så blev vi vänner 2 minuter eller kanske var det 5 minuter senare+en sak til:när jag och han lekte wrestling på skolan så sa jag att han skulle springa mot mig så gjorde han det så fällde jag han så han slog sig som in i helsiken Redigerad 2 oktober, 2004 av Elander Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 2 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2004 ¤Blivit sparkad i pungen av en tjej,hon var inte arg eller så(blev yr och såg i svart-vitt) Oooh, aj! ...har du testat så att den funkar såhär i efterhand? Hehe... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 2 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2004 Svalt en nål... Det har jag med fick åka till doktorn och röngta och sen fick jag skita ut den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 2 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2004 Hmm, nu ska vi se... Jag är inte den personen som haft många olyckor direkt. När jag var liten och gick på dagis, så såg jag en popcornskål högst upp på bokhyllan Och den kunde man självklart inte motstå. Så började man klättra som en annan Tarzan. Precis när man kommit ända upp(2 meter), så tar man tag i popcornskålen, men ops där halkade man. Flyger mot golvet med huvudet före, fast lite snett. Strax efter kommer glasskålen. Får glasbitar i foten, och i benet, och blöder. Åker till sjukhuset och får sy. Sen var det väl nån gång i 4-5:an. Det är december och fredag. Man gasar iväg som fan från plugget på cykeln, och sen kommer en kurva, men vad bryr jag mig om det? Nä, jag klarar den i alla fall och ökar farten ännu mera. Det är is över hela vägen + snö. Sliiiiiiir, cykeln välter och jag flyger med full fart mot marken. Skrapar upp kraftigt igenom alla kläderna. Blöder på benen och bröstet. Börjar störtböla. Medans jag börjar gå hemåt med cykeln, träffar på en gammal tant som tycker synd om mig, och följer mig hem. Hm, kommer inte på nåt mer.. I alla fall inget som var en olycka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 2 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2004 Jag och en kompis var inne på en dagisgård när det var stängt. Dom hadde en sån där utomhus dusch där. Klättra upp på den och åkte ner för den som en ledstång och slog i pungen i den där grejen som man trycker på för att få igång vattnet, AJ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts