Conny_S Skrivet 18 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2004 1. Jag ramlade på isen och fick hjärnskakning 2. Min kusin drog mig med pulkan, jag ramlade och ansiktet skrapades upp. 3. Min kompis hade mig på axlarna, och snurrade runt i jävlig fart, KADAMM! Jag flög i det stenhårda sten golvet i skolan, ansiktet blödde, läpparna blev gigantiska och nästan stor som stryk. 4. Farsan skulle in till stan och köpa en bok, jag och min kusin följde me, han skojade lite och körde rally skit fort, det var skoj till en början, men det var halt ute, så vi gled in med fart in i en stolpe, bilen total kvaddades, men alla blev oskadda. Detta är ett fåtal grejor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 18 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2004 Humms... Jag har satt eld på mitt ben en gång. Jag har sett eld på en kompis ben en gång. Jag stampade på hans ben en gång (släcka elden). Jag har blivit knäad/sparkad/slagen på pungen ett oräkneligt antal gånger. Jag har blivit biten på armen minst 30 gånger, och börjat blöda minst 10 gånger (s&m-tjej). Blivit biten på halsen tre gånger (två olika brudar, läbbiga märken alla gånger). Och så har en brud skrapat tänderna mot mitt ollon en gång när hon skulle... hej. (:!!! Det är inte skönt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 18 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2004 Och så har en brud skrapat tänderna mot mitt ollon en gång när hon skulle... hej. (:!!! Det är inte skönt. ouch... det känns lite otäckt du (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Upson Skrivet 19 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2004 Blivit påkörd av bil, på moppe, utan hjälm... dock utan skador... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 19 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2004 Humms... Jag har satt eld på mitt ben en gång. Jag har sett eld på en kompis ben en gång. Jag stampade på hans ben en gång (släcka elden). Jag har blivit knäad/sparkad/slagen på pungen ett oräkneligt antal gånger. Jag har blivit biten på armen minst 30 gånger, och börjat blöda minst 10 gånger (s&m-tjej). Blivit biten på halsen tre gånger (två olika brudar, läbbiga märken alla gånger). Och så har en brud skrapat tänderna mot mitt ollon en gång när hon skulle... hej. (:!!! Det är inte skönt. Topp3 seems to like the S&M... (:!!! . Jag skulle se vad som hände jag är också en sån som kan skada mig GANSKA mycket innan jag får ont och så. Men en kompis som slutade tog sina naglar (det var en tjej) ochtryckte ner dom så hårt hon kunde det var för 1-2 år sedan jag har fortfarande två synliga ärr i armen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Barracuda Skrivet 19 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2004 en gång när jag skulle lägga tilbaka en eltejp så brände jag upp en liten bit av min underarm på en lödare, aj.. har fortfarande ett stort ärr efter det. när jag var liten skulle jag sladda i gruset med min cykel, resulterade i att jag skrapade upp hela underarmen, sedan kom min kompis och skulle "skämta när jag låg där. Resulterade i att han sladdade in i min rygg.. (:!!! När jag var liten så hade morsan en krok på sidan av barnvagnen, jag ramlade ut ur barnvagnen och fläkte upp hela näsan... har ärr efter det med. när jag var 13 och skulle köra moppe för typ tredje gången i mitt liv, tvärnitade frambromsen och jag slet på sidan och skrapade upp hela mitt vänstra ben (:!!! förföljd av otur är också. (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 19 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2004 Det där med näsan lät lite roligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 20 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2004 Vad är din värsta olycka som du har varit med om? För mig så var det när jag var hemma hos min farfar och vi såg på kvällsTV med farmor. Vi hade precis ätit middag och det var lungt, lugnet före stormen. Plötsligt så skulle farmor upp och gå in i köket, jag och farfar satt kvar men plötsligt hörde vi ett brak. Efter en stund hörde jag farmors plågoskrik. Farfar rusade upp och jag gick långsamt till kökets ingång. Då såg jag farmor ligga på mage på köksgolvet. Jag var inte mer än 10 år när detta hände så jag blev jätte-rädd. De hade en hund i huset som jag brukade leka mycket med, den började skälla och gnälla, och det gjorde mig bara ännu nervösare. Farfar sprang till Telefonen för att ringa efter ambulans. Sedan försökte farfar hjälpa upp farmor till en stol, det gick och hon satte sig upp. När ambulansen kom så hjälpte de upp henne på en bår och sen bar de ut henne till bilen. Jag blev ledsen så jag sprang upp på övervåningen efter att farmor hade körts iväg. Hunden hade släppts ut så jag såg honom sittande på sin sten och han tittade ledset på mig, jag gjorde samma sak. För mig var Tim (som hunden hette) en riktig vän som förstog mig och jag förstog honom. Jag kommer ihåg datumet precis fortfarande, det är: 1998/02/24 klockan 6 på kvällen. Min farmor blev aldrig riktigt frisk efter den här olyckan, detta ledde till att hon blev sämre både fysiskt och psykiskt. Nu har hon avlidit, Tim också. PS: Min farfar besöker jag ofta fortfarande på loven. Nu är det din tur att berätta, det kan också vara något som har drabbat dig fysiskt. Det är väl inte lika roligt utan din farmor, bara farfar :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 20 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2004 Och så har en brud skrapat tänderna mot mitt ollon en gång när hon skulle... hej. Det är inte skönt. Vad gör du och dina tjejer egentligen? Du råkar inte ha nåt ex sm är singel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 20 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2004 Vad gör du och dina tjejer egentligen? Du råkar inte ha nåt ex sm är singel? JAG är singel... Men alltså, att en tjej skrapar tänderna mot das ollon är inget de gör med flit, det blir så av två anledningar. 1. De har för liten mun. 2. De suger på att suga av. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 20 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2004 (redigerad) Jippie!!! Ring mig på 07339**9*9 så kan vi ha telesex bara du och jag! Och här har du en bild på mig, så det blir lättare att fantisera. Redigerad 20 september, 2004 av Jacker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SteelWolf Skrivet 20 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2004 Vart nästan strypt av en mongolid kille när jag var 12 år. Som tur va kom det vuxna och bände bort han från mig. Kommer inte ihåg så mycket av mordförsöket förutom att jag inte fick nån luft sen svimma jag. En vecka senare bad han om ursäkt. Hans lärare förklarade att han inte förstod vad han gjorde . Jag var fortfarande rädd för han så jag var tvungen att acceptera, visste ju inte ifall han skulle hoppa på mig igen ifall jag inte gjorde det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
danil89 Skrivet 20 september, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 september, 2004 Det är väl inte lika roligt utan din farmor, bara farfar :'( nej, inte lika roligt utan farmor, inte lika roligt utan Tim, inte lika roligt utan Farfars stora hus men det är kul att farfar kommer till helgen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 20 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2004 Jag trillade ner från taket av en volvo V70(när den stod stilla, asså) Då lossnade alla armben ifrån ledkulan i armbågen och stack ut när man böjde på armen Sen åkte vi runt bland massa sjukhus för de va typ inga som kunde göra nåt åt de Ja har fortfarande kvar en bulliknande sak, eftersom de inte fick fast benet riktigt rätt ....vad var de roliga med det? Sen har jag fått en dart pil stenhårt i pannan. Den satt kvar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 20 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2004 åkte från en polare i skithög fart med cykel i en brant backe så låssnade fram-gaffeln så har typ ärr kvar på hela kroppen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 20 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2004 Kom på att jag ramlade ner i en vak när jag var två år Och så har jag ett märke på läppen som jag fick när jag hoppade ner från trappan. Sen så har jag kört trampe bil ner från en trappa men de var när man var liten och knasig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 20 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2004 usch fan va äcklig känsla de måste vara att ramla ner i en vak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 20 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2004 usch fan va äcklig känsla de måste vara att ramla ner i en vak jag åkte skridksor, sen så bara...PLOPP Kom nästan under isen men som tur var så kom mamma och pappa springande Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 20 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2004 Några till saker som jag gjort. Åkt trehjuling nerför en rushebana (stavning?). Slog mig ordentligt. Ramlat ur sängen så jag fick ett stort jack i huvudet. Brände mig på en spisplatta när jag var ca 2 år. Och jag har slagit ut båda mina framtänder! Den första slog jag ut vid 3 års åldern. Jag gunga på en stol i köket och ramla framåt, slog i ena tanden så den trycktes upp i munnen. Tandläkarna fick dra ut den. Och när tanden trycktes upp skadade den andra tanden, så när den växte ut var ett av blodkärlen skadade iden så jag fick en brun fläck på den som sitter en idag (har visserligen plast över det så det syns ej). Den andra slog jag ut när jag skulle impa på en tjej i mitt kvarter... Försökte cykla utan att hålla i styret vilket sluta med att jag for rätt in i ett elskåp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 20 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2004 Jag kom också på en sak till när jag var mindre typ 9 så satt jag och min granne och täljde pilar till pilbåge . Så siktade han på mig på skoj men han tappade greppet om pilen och den fastnar i örat och jag blödde som f*n! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts