SlipKnoT666 Skrivet 18 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2004 När jag trailade rammlade jag ner men framhjulet och flög över styret å stuka nacken som fan. :'( Sen har det väll blivit en och en annan pungkross Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 18 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2004 Hmm, när jag högg mig i magen med en kökskniv... tror jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 18 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2004 Inte hänt mig några riktiga allvarliga saker men min bror verkar ha massor av änglar ovan sig för han har tur... När min bror var sex år dök han där det bara var 60 cm djupt och slog i skallen på bottnen men han fick bara lite ont. När han var 8 år jagades han av en kille som kastade en sten som vägde ca 7 kg rakt i min brors rygg, sen samma år ramlade han från 2 meter upp i luften med huvudet för rakt ner på en spetsig sten, de blev en spricka i huvudet. Sen har han förövrigt ramlat av cyklen och slaguit i huvudet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 18 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2004 (redigerad) hehe råkade jag göra igår på hkk'n. hehe Glömde att plåten var 250 * varm så tänkte jag ta bort den och he bort den från bänken så fick jag jäv*igt ont i fingrarna, Haha! En klassiker. Har själv råkat göra så vid ett flertal tillfällen. Redigerad 18 september, 2004 av minigun Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Streetwave Skrivet 18 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2004 Jag fick en fotboll i pungen i måndags. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dusse Skrivet 18 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2004 (redigerad) .. Redigerad 8 juli, 2020 av Dusse Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 18 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2004 Har satt en grep genom stortån Fått ett cykelstyre i ögat Krockat med 125:an Blindtarmsoperation massa annan skit.. orka berätta.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
danil89 Skrivet 18 september, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 september, 2004 .. ..tror någon vill vika ut hela sitt känsloliv på nätet eller? Ja, jag ångrar lite att jag la ut detta men jag tar inte bort den nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 18 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2004 Ja, jag ångrar lite att jag la ut detta men jag tar inte bort den nu. äsch skit i det, topicen verkar ha blivigt poppis, till och med de heliga moderatorerna har skrivgt i denna utan att klaga så... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
danil89 Skrivet 18 september, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 september, 2004 (redigerad) Jag stukade foten en gång. Jag sprang mot min bror och sen hoppade jag på honom, han klarade sig utan att ramla. Men jag landade illa med foten så jag ramlade ihop på gatan och skrek. Min mamma frågade vad som hade hänt, hon trodde att jag spelade dum. Men sen fick jag åka hem med tåget och sedan hoppa på ett ben hem. PS: Just det, tandläkarbesök är verkligen otrevliga när man ska laga hål. Jag brukar bli genomsvettig och nästan svimma när jag ligger där på stolen. Redigerad 18 september, 2004 av danil89 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 18 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2004 HEHE... En gång när jag hadde idrott i trean skulle jag ställa mig upp på en boom som var ca 2 m över golvet. Jag halkade och ramlade bakåt. Jag var 100% på att jag skulle dö av fallet. Jga landa på rygg och slog upp ögonen, jag levde. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 18 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2004 äsch skit i det, topicen verkar ha blivigt poppis, till och med de heliga moderatorerna har skrivgt i denna utan att klaga så... Sen när blev modsen heliga? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
danil89 Skrivet 18 september, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 september, 2004 Jo, jag kom på en till. På gympan i 7an kanske det var, då var det nån slags kull-lek. Då när alla sprang runt så råkade jag springa rakt in i en tjej så att vi slog i varandras huvud. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 18 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2004 (redigerad) Hmm, när jag högg mig i magen med en kökskniv... tror jag. Varför högg du dig i magen? Jag kom på en sak som hänt mig. I 7:an så hade vi tråkigt på en rast så vi kastade kuddar från en soffa på varandra och så kastade jag fel så jag träffade en tjej i 6:an i ryggen hon tog det hårt det hon gör är att gå fram till mig ta tag om axlarna och köra upp knät i pungen på mig... låg på marken i 10 minuter sa alla. Hade så ont att jag inte kunde gråta äns... jävligt rädd att jag inte kunde få upp "den". Redigerad 18 september, 2004 av Mr. M Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tojo909 Skrivet 18 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2004 (redigerad) Det var den 6.10.2001 när jag och mina 3 polare hade varit ute hela natten och festat och på söndagmorgonen sov alla i bilen medans vi var på väg hem. Föraren somnade vid ratten och körde över på fel sida av vägen vid typ 80km/h och krockade med en mötande bil. Jag vaknade och först så fattade jag inte vad som hade hänt så jag svimmade, och sen efter nån minut vaknade jag igen och insåg vad som hade hänt! kunde inte se på högra ögat pga jag blödde kraftigt ovanför ögat. Hade ont som fan i bröstet. Jag försökte ta mig ut ur bilen men kunde inte för jag kunde inte röra på benen. Jag hade dock känsla men kunde inte röra dom. Så ambulans personalen fick bära mig ut. Sen på sjukan konstaterade dom att en ryggkota var bruten. Fick ligga på sjukan 1 månad på rygg utan kudde. Jobbigt som fan, sen hade jag nån metallgrej som stöd runt bröstet och fick inte sitta i två månader! (prova att gå på toa och skita stående!!) Kunde inte gå normalt i flera månader dvs kunde bara gå jättesakta. Nu är allt bra men jag kan inte lyfta på tunga grejor och överanstränga ryggen för mycket! Ingen omkom dock i olyckan och resten klarade sej rätt så hyfsat utan allvarligare skador.. sorry om jag förklarade det in i minsta detalj.. Redigerad 18 september, 2004 av tojo909 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 18 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2004 Å fy helvete. (:!!! Och min mor- mor har legat inbandagat i en säng i nästan ett år. (:!!! Kanske inte exakt hela tiden, men nästan. (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DanjO Skrivet 18 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2004 är jag var liten slog en kille mig med en järnstång i huvudet... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Yukiz Skrivet 18 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2004 Olyckor träffar jag på varje dag. (:!!! En gång i 5:an ramla jag från en rushkana gjorde en volta räcket träffa handen och jag bröt den, sedan landa jag med händerna som stöd. Eftersom jag var själv gick jag hem. F*n vad beroende jag blev av lustgasen. (:!!! Jag har sytt rätt många gånger. Har skadats så jag kan sätta min tumme ur led. Jag har över 10 ärr... "Nära döden upplevelse" ett flertal. Jag har mycket minnen. Hehe, härom dagen, ramla jag in i en taggbuske. Har rivmärken över hela armen. Jag vet inte men jag är olyckans offer på något sätt. Har kallats som barndomen "Den som aldrig gråter". Men jag säger som alltid: "Livet har sina goda stunder" (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stian Skrivet 18 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2004 blivit slagen med bandyklubbor och golfklubbor i ansiktet.. behövt sy båda gångerna.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 18 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2004 Enda jag råkat ut för är brytit handleden när jag skulle trixa med sparkcykel (:!!! För övrigt är jag en mycket försiktigt grabb. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts