danil89 Skrivet 17 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2004 Vad är din värsta olycka som du har varit med om? För mig så var det när jag var hemma hos min farfar och vi såg på kvällsTV med farmor. Vi hade precis ätit middag och det var lungt, lugnet före stormen. Plötsligt så skulle farmor upp och gå in i köket, jag och farfar satt kvar men plötsligt hörde vi ett brak. Efter en stund hörde jag farmors plågoskrik. Farfar rusade upp och jag gick långsamt till kökets ingång. Då såg jag farmor ligga på mage på köksgolvet. Jag var inte mer än 10 år när detta hände så jag blev jätte-rädd. De hade en hund i huset som jag brukade leka mycket med, den började skälla och gnälla, och det gjorde mig bara ännu nervösare. Farfar sprang till Telefonen för att ringa efter ambulans. Sedan försökte farfar hjälpa upp farmor till en stol, det gick och hon satte sig upp. När ambulansen kom så hjälpte de upp henne på en bår och sen bar de ut henne till bilen. Jag blev ledsen så jag sprang upp på övervåningen efter att farmor hade körts iväg. Hunden hade släppts ut så jag såg honom sittande på sin sten och han tittade ledset på mig, jag gjorde samma sak. För mig var Tim (som hunden hette) en riktig vän som förstog mig och jag förstog honom. Jag kommer ihåg datumet precis fortfarande, det är: 1998/02/24 klockan 6 på kvällen. Min farmor blev aldrig riktigt frisk efter den här olyckan, detta ledde till att hon blev sämre både fysiskt och psykiskt. Nu har hon avlidit, Tim också. PS: Min farfar besöker jag ofta fortfarande på loven. Nu är det din tur att berätta, det kan också vara något som har drabbat dig fysiskt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Barracuda Skrivet 17 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2004 .. ..tror någon vill vika ut hela sitt känsloliv på nätet eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 17 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2004 har aldrig varit med om nåt sånt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlIpKnOt Skrivet 17 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2004 shit... fin historia Själv har jag inte någon spec. Har blivit misshandlad två ggr. om det räknas Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 17 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2004 Min mormor dog i mina armar... det är dock inget jag vill prata om här, har fortfarande mardrömmar ibland.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 17 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2004 Sånt här privat tjafs vill jag helst inte säga till folk på nätet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krax Skrivet 17 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2004 Vad är din värsta olycka som du har varit med om? För mig så var det när jag var hemma hos min farfar och vi såg på kvällsTV med farmor. Vi hade precis ätit middag och det var lungt, lugnet före stormen. Plötsligt så skulle farmor upp och gå in i köket, jag och farfar satt kvar men plötsligt hörde vi ett brak. Efter en stund hörde jag farmors plågoskrik. Farfar rusade upp och jag gick långsamt till kökets ingång. Då såg jag farmor ligga på mage på köksgolvet. Jag var inte mer än 10 år när detta hände så jag blev jätte-rädd. De hade en hund i huset som jag brukade leka mycket med, den började skälla och gnälla, och det gjorde mig bara ännu nervösare. Farfar sprang till Telefonen för att ringa efter ambulans. Sedan försökte farfar hjälpa upp farmor till en stol, det gick och hon satte sig upp. När ambulansen kom så hjälpte de upp henne på en bår och sen bar de ut henne till bilen. Jag blev ledsen så jag sprang upp på övervåningen efter att farmor hade körts iväg. Hunden hade släppts ut så jag såg honom sittande på sin sten och han tittade ledset på mig, jag gjorde samma sak. För mig var Tim (som hunden hette) en riktig vän som förstog mig och jag förstog honom. Jag kommer ihåg datumet precis fortfarande, det är: 1998/02/24 klockan 6 på kvällen. Min farmor blev aldrig riktigt frisk efter den här olyckan, detta ledde till att hon blev sämre både fysiskt och psykiskt. Nu har hon avlidit, Tim också. PS: Min farfar besöker jag ofta fortfarande på loven. Nu är det din tur att berätta, det kan också vara något som har drabbat dig fysiskt. fattade inte riktigt.. vad hade hänt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 17 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2004 shit... fin historia Själv har jag inte någon spec. Har blivit misshandlad två ggr. om det räknas Så du menar att misshandel är helt normalt, och inget specielt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 17 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2004 Sånt här privat tjafs vill jag helst inte säga till folk på nätet nej, men vissa kanske behöver släppa ut lite, tänkte bara säga det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 17 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2004 (redigerad) Har fått en å annan käftsmäll. Lillfingret har hoppat ur led när jag spelade basket för ett bra tag sen. Var nära på att krocka med en bil i ca 90 km/h när man farsa körde, det körde ut en jävla gubbe mitt i vägen Har krossat foten i en mopedolycka för ca 3 veckor sedan. Slog i knäet så in i helvete när jag cyklade omkull förut, kunde inte röra den på ett bra tag, så ont har jag aldrig haft innan. Har ramlat och slagit i huvudet i ett metalskåp så jag svimmade. Snubblade och ramlade in med huvudet i en bänk på idrotten. Stack mig med en syl igenom halva fingret på slöjden. Använde frambromsen till att bromsa min cykel, samtidigt som min kusin körde förbi på sin cykel, precis brevid. Vurpade framlänges, samtidigt som bakdäcket på min cykel slog ner min förbicyklande kusin i diket. Lyckades fastna i cykeln så jag kunde inte komma därifrån utan hjälp. Men inget som involverat dödsfall, som tur är. Redigerad 17 september, 2004 av Kalan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 17 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2004 Det var en iskall December morron för ett par år sen. Cykla till skolan, det var isigt ute. När jag cyklar på viadukten och är på väg nerför går det en kvinna mitt ivägen, men det finns tillräckligt med rum för ett cyka förbi henne. Men det var dåligt grusat och saltat så jag fick sladd och åkte rätt mot henne. Mitt handtag snudda vid henne (hon fick dock ingen skråma) men jag ramla omkull och slog i knäna i det frusna under laget. Det kändes som det gick en evighet, fast det säkert bara var nån sek, sen får jag en knuff i ryggen och ramlar framåt så jag slår huvudet i räcket. En kille bakom om mig hadde hadde cyklat på mig, han hadde självklart bromsat men han inte. Det värkte ordentligt i knäna+ att jag fick en ruskig huvudverk. Sen krossades framreflexen på cykeln och killen slog i pungen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 17 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2004 Ehm...tror det värsta var när jag fick en trädgrej rakt genom handen. Hehe man kunde se rakt in. En annan thing var ju när jag gick på Fritids och någon knuffa in mig, med huvudet före, i ett element. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 17 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2004 (redigerad) ouch, själv har jag aldrig skadat mig ordentligt, bara orsakat en massa åt andra hehe hmm få se nu... en gång så högg jag mig själv med en rostig skalpell i benet, typ för 6 år sen... fint ärr fick man ju men inga större skador Redigerad 17 september, 2004 av Griimn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 17 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2004 Har fått cykelbromshandtaget in i låret när jag ramla med cykeln! Fick sy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.GTA Skrivet 17 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2004 detta var inte så farligt men för några veckor sedan brände jag mig på plåten i hemkunskapen... gjorde ont så in i helvete! Allvarligt talat råkar jag nästan alldrig ut för olycker.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 17 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2004 btw, har brutit både vänstar benet och ett finger Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 18 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2004 humm.. de mest skrämmande var nog när ja trilla me cykelns och fick minnes förlust.. jag hade varit i skolan, åkt he med en kompis, vi var ute och cyklade och då körde jag in i nått, trillade och skrapade upp ena halvan av ansiktet.. jävligt mysigt... vad mina föräldrar har berättat så var jag lite yr men annars ok.. dom tvätta av såret och satte på 'lite' plåster och ja fortsatte att leka med min polare.... nått som e lite skrämmande är att jag inte minns något från det att jag och min polare gick på bussen hem tills typ 3 timmar efter olyckan då jag satt och spelade ett spel (som jag HATAR) på playstation... när jag satt och spelade var de precis som när man vaknar på morronen.. precis så känndes det... efter ha varit ''medvetande'' i typ 20 minuter (var jävligt förvirrad) kände jag på såret (som jag inte visste att jag hade) och undrade vad fan som hade hänt... när min polare hade stuckit och vi hade börjat att äta frågade jag vad som hade hänt... jävligt läbbigt.. minns fortfarande inget av de som hade hänt.. så.. dom 5 timmarna den dan har jag inget minne av.. läbbigt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 18 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2004 (redigerad) hmm, var nog när jag var i dirten och sen lossnade bakhjulet på min cykel hahaha blev skiträdd fast gjorde inte illa mig så värst mkt. detta var inte så farligt men för några veckor sedan brände jag mig på plåten i hemkunskapen... gjorde ont så in i helvete! Allvarligt talat råkar jag nästan alldrig ut för olycker.. hehe råkade jag göra igår på hkk'n. hehe Glömde att plåten var 250 * varm så tänkte jag ta bort den och he bort den från bänken så fick jag jäv*igt ont i fingrarna, fast var inget emot när jag brände mig på en sån där brännare i träslöjden... typ för att smälta små metallbitar för att he ihop två andra metaller... hmm svårt att förklara för kommer inte ihåg namnet på det men jaja hoppas ni förstår, hela högerhanden blev en stor blåsa nästan hahaha! sved som in i helv*** :"> kanske lite klantigt också att bränna sig på den men hehe Redigerad 18 september, 2004 av AE_Dave Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 18 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2004 Diverse saker, min bror ramlade och bröt armen(tror jag), har varit på sjukhus cirka tio gånger för mina fingrar som satt ihop när jag föddes, det var bara två fingrar som satt ihop men jag hatar sjukhus :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlIpKnOt Skrivet 18 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2004 Så du menar att misshandel är helt normalt, och inget specielt? hmm.. vet inte. Kanska lite spec Kom på att när jag var liten så gungade jag på stolen och råkade gunga lite för mycket, så jag föll bakåt och slog huvet i ett element och det började blöda som f*a. Och min mor hatar blod så hon svimmade Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts