tejwarius Skrivet 19 september, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 september, 2004 Men du Hultenius, du tror inte att uppdateringen kommer att äga rum i natt, efter midnatt? Då är det ju precis en månad sen den förra flashuppdateringen ägde rum. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Simon_ume Skrivet 19 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2004 De skulle vara kul med en uppdatering innan man går och lägger sig! Men jag skulle inte tro att de blir idag, kanske inatt. Aja, man ska inte spekulera för mycke man får vänta och se! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AlexXx91 Skrivet 19 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2004 mm har tittat på sidan en gång i timmen (när jag är hemma)och jag längtar jätte mycket så ja hoppas på att det blir nu i natt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Simon_ume Skrivet 19 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2004 Nu när jag va in på sidan stog de "Fel på sidan". Kan de vara uppdatering eller nåt cp med sidan eller mitt internet? Skulle gissa på nåt av dom två sistnämnda! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AlexXx91 Skrivet 19 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2004 Nu när jag va in på sidan stog de "Fel på sidan". Kan de vara uppdatering eller nåt cp med sidan eller mitt internet? Skulle gissa på nåt av dom två sistnämnda! för mig e den helt okej... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Simon_ume Skrivet 20 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2004 Nu börjar de bli väldigt irreterande att dom inte tar och uppdaterar!! De börjar bli J*VLIGT tråkigt att de kommer "nya" bilder som man redan sett (typ dom "nya" LV bilderna på Gtasajten som jag såg nån dag innan). Jag tror jag talar för alla att vi vill ha lite mer ny info, ny trailer och en till bit av kartan?! Come on R* :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yoou Skrivet 20 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2004 Nu börjar de bli väldigt irreterande att dom inte tar och uppdaterar!! De börjar bli J*VLIGT tråkigt att de kommer "nya" bilder som man redan sett (typ dom "nya" LV bilderna på Gtasajten som jag såg nån dag innan). Jag tror jag talar för alla att vi vill ha lite mer ny info, ny trailer och en till bit av kartan?! Come on R* :'( Det kommer att komma en San Fierro uppdatering Fredag 24/9-04 på rockstars hemsida . Informationen om det hittade jag på planetgtas hemsida. det är bara att vänta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 20 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2004 Nej så står det inte alls. Det står "The San Fierro section is expected to open this Friday" vilket betyder något helt annat. Sidan kanske uppdateras redan i natt. Ingen som vet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 25 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2004 R*s sida fungerar inte nu (på min dator i alla fall) så det är ju möjligt att de håller på och lägga in karta på SF Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 25 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2004 R*s sida fungerar inte nu (på min dator i alla fall) så det är ju möjligt att de håller på och lägga in karta på SF funkar inte på min heller Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yoou Skrivet 25 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2004 funkar inte på min heller Inte på min heller. :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Simon_ume Skrivet 25 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2004 Hultenius sa ju att de bara tar nån sekund att lägga upp kartan, + att rockstargames.com inte heller funkar. Så de lär ju vara serverproblem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 25 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2004 Jag tvivlar på att det kommer något i helgen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscargn Skrivet 25 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2004 Hultenius sa ju att de bara tar nån sekund att lägga upp kartan, + att rockstargames.com inte heller funkar. Så de lär ju vara serverproblem. Förmodligen, men de kanske fixar uppdateringen samtidigt . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Turkia Skrivet 25 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2004 @Gtamama: Skicka ett tomt mail till gta-subscribe-request@listserv.rockstargames.com Varför ska vi skicka en tomt mail?? Va händer då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Simon_ume Skrivet 25 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2004 Nånting verkar vara på gång! R* Norths sida funkar men inte R*games, de är konstigt fast dom kanske inte ligger på samma server fast de borde dom, kanske. Jag blir tokig :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 25 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2004 Lite tråkigt att det inte blev någon uppdatering. Jag har inte fått någon information alls. Jag vet inte vad som är på gång... Något är skumt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 25 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2004 Lite tråkigt att det inte blev någon uppdatering. Jag har inte fått någon information alls. Jag vet inte vad som är på gång... Något är skumt... hur ofta hålls du uppdaterad då?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Simon_ume Skrivet 25 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2004 De börjar nästan bli löjligt! Jag tror jag talar för alla att de är verkligen på tiden att dom uppdaterade den där jävla sidan! R* borde ju stå upp till alla förväntningar och uppdatera, folk ledsnae ju! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 25 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2004 De börjar nästan bli löjligt! Jag tror jag talar för alla att de är verkligen på tiden att dom uppdaterade den där jävla sidan! R* borde ju stå upp till alla förväntningar och uppdatera, folk ledsnae ju! haha kanske nu i helgen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts