tejwarius Skrivet 16 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2004 För att bryta denna svåra nyhetstorka som har spridit melankolli bland alla GTAfans de senaste dagarna har jag en nyhet på gång. Enligt PlanetGrandTheftAuto kan vi förvänta oss att kartan över San Fierro kommer upprättas på den offeciella sidan nu till helgen. Nyhetsstiftarnas stora övertygan begrundas på den tidsenliga rimligheten. Det var nämligen en månad sedan Los Santos öppnade dörrarna för världen. Dessutom kan man ju spekulera i om Rockstar väljer att släppa trailer nummer två. Det vore enligt min mening en "tidsenlig rimlighet". Semper Fi. Källa: http://www.planetgrandtheftauto.com/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 17 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2004 tjockt nice men som jag har nämt en eller två gånger tidigare "hoppas R* väljer att inte ge ut för mycket information om Las Ventura"... varför?!, jo det ska jag tala om för dig serrö... det är nämligen så att jag inte vill veta.. det tycker jag är svar nog!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dog Skrivet 17 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2004 tjockt nice men som jag har nämt en eller två gånger tidigare "hoppas R* väljer att inte ge ut för mycket information om Las Ventura"... varför?!, jo det ska jag tala om för dig serrö... det är nämligen så att jag inte vill veta.. det tycker jag är svar nog!! meh! det är väl bara att undvika möjliga infokällor (tex gtasajten)? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 17 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2004 hoppas*slurp* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 17 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2004 Jäkligt skoj hade det varit alltså! Kul att få se hur stort en stad bli.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 17 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2004 Sweet. Och då borde man ju få se mer av landsbygden. Och Mt. Chilliad skulle ju ligga mellan LS och SF, så man borde få se det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 17 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2004 Tror också att det blir en SF-uppdatering i helgen. Rockstar berättade redan föra veckan (i deras officiella nyhetsbrev) att en SF-uppdatering av hemsidan var på gång. Dessutom lär vi få mer information om GTA: Advance av IGN. Sen så väntar vi på svar från de frågor vi fick ställa till R* för några veckor sedan samt några nya exklusiva SA-bilder för hemsidorna inom GTA-webbringen. Men dessa saker kanske kommer senare... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 17 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2004 OMG! Känner på mig att detta blir en skön helg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fablenine Skrivet 17 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2004 Och som vanligt kommer jag inte att kunna kolla på allt förrän på måndag då man ska iväg på cup ännu en gång.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 18 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2004 Ser inte ut att bli någon SF-uppdatering. Tror inte R* skulle göra det på en lördag/söndag. Men man vet ju aldrig... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 18 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2004 Fuck! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 18 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2004 Fuck! vadå fuck? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 18 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2004 (redigerad) Ser inte ut att bli någon SF-uppdatering. Tror inte R* skulle göra det på en lördag/söndag. Men man vet ju aldrig... Jag tror mer att dom gör på helgen än en vardag. Varför kan dom inte det Redigerad 18 september, 2004 av HOWHOW Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 18 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2004 Jag tror mer att dom gör på helgen än en vardag. Varför kan dom inte det för de anstälda där har troligtvis ledigt på helgen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gtamama Skrivet 18 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2004 Tror också att det blir en SF-uppdatering i helgen. Rockstar berättade redan föra veckan (i deras officiella nyhetsbrev) att en SF-uppdatering av hemsidan var på gång. Dessutom lär vi få mer information om GTA: Advance av IGN. Sen så väntar vi på svar från de frågor vi fick ställa till R* för några veckor sedan samt några nya exklusiva SA-bilder för hemsidorna inom GTA-webbringen. Men dessa saker kanske kommer senare... hur gör man så att dom skickar deras officiella nyhets brev till en själv.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 18 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2004 Rockstar är aldrig lediga. Dom jobbar nätter, fredagskvällar, lördagskvällar och hela helger. Dom kan uppdatera under helgen... men dom brukar inte göra det... så jag tror inte att dom gör något undantag. Men man vet aldrig... @Gtamama: Skicka ett tomt mail till gta-subscribe-request@listserv.rockstargames.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXyL Skrivet 19 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2004 Det händer något med R* SA hemsida, det går inte och öppna sidan, eller är det bara på mig det inte fungerar, tror nog att de uppdaterar något, så det kanske händer någonting spännande Får se och hoppas bara Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
janne5050 Skrivet 19 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2004 Stämmer nog, hoppas det är nåt nytt på G. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 19 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2004 Det händer något med R* SA hemsida, det går inte och öppna sidan, eller är det bara på mig det inte fungerar, tror nog att de uppdaterar något, så det kanske händer någonting spännande Får se och hoppas bara Aaaah, minnen från den 21 Augusti, natten då R* uppdaterade hemsidan och jag satt helt förstenad ända tills klockan fem. Får väll hoppas på nått liknande, hehe! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 19 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2004 Nej. Det är bara Rockstars webbserver som är nere. Inte ovanligt alls. Om Rockstar skulle uppdatera SA-sidan så finns det ingen som helst anledning till att stänga ner hela rockstargames.com. Dessutom skulle SA-sidan vara nere max 30 sekunder iom bytet av flashfil. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts