Jump to content

San Fierro till helgen!

tejwarius
 Share

Recommended Posts

För att bryta denna svåra nyhetstorka som har spridit melankolli bland alla GTAfans de senaste dagarna har jag en nyhet på gång.

Enligt PlanetGrandTheftAuto kan vi förvänta oss att kartan över San Fierro kommer upprättas på den offeciella sidan nu till helgen. Nyhetsstiftarnas stora övertygan begrundas på den tidsenliga rimligheten. Det var nämligen en månad sedan Los Santos öppnade dörrarna för världen. Dessutom kan man ju spekulera i om Rockstar väljer att släppa trailer nummer två. Det vore enligt min mening en "tidsenlig rimlighet". Semper Fi.

Källa: http://www.planetgrandtheftauto.com/

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• Inlägg 44
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

tjockt nice

men som jag har nämt en eller två gånger tidigare "hoppas R* väljer att inte ge ut för mycket information om Las Ventura"... varför?!, jo det ska jag tala om för dig serrö... det är nämligen så att jag inte vill veta.. det tycker jag är svar nog!! :rolleyes:

meh! det är väl bara att undvika möjliga infokällor (tex gtasajten)?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tror också att det blir en SF-uppdatering i helgen. Rockstar berättade redan föra veckan (i deras officiella nyhetsbrev) att en SF-uppdatering av hemsidan var på gång. Dessutom lär vi få mer information om GTA: Advance av IGN.

Sen så väntar vi på svar från de frågor vi fick ställa till R* för några veckor sedan samt några nya exklusiva SA-bilder för hemsidorna inom GTA-webbringen. Men dessa saker kanske kommer senare...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tror också att det blir en SF-uppdatering i helgen. Rockstar berättade redan föra veckan (i deras officiella nyhetsbrev) att en SF-uppdatering av hemsidan var på gång. Dessutom lär vi få mer information om GTA: Advance av IGN.

Sen så väntar vi på svar från de frågor vi fick ställa till R* för några veckor sedan samt några nya exklusiva SA-bilder för hemsidorna inom GTA-webbringen. Men dessa saker kanske kommer senare...

hur gör man så att dom skickar deras officiella nyhets brev till en själv.... :huh:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Rockstar är aldrig lediga. Dom jobbar nätter, fredagskvällar, lördagskvällar och hela helger.

Dom kan uppdatera under helgen... men dom brukar inte göra det... så jag tror inte att dom gör något undantag.

Men man vet aldrig...

@Gtamama: Skicka ett tomt mail till gta-subscribe-request@listserv.rockstargames.com

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det händer något med R* SA hemsida, det går inte och öppna sidan, eller är det bara på mig det inte fungerar, tror nog att de uppdaterar något, så det kanske händer någonting spännande :(

Får se och hoppas bara :P

Aaaah, minnen från den 21 Augusti, natten då R* uppdaterade hemsidan och jag satt helt förstenad ända tills klockan fem. Får väll hoppas på nått liknande, hehe!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor