torre Skrivet 17 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2002 Blir så irriterad varje gång man skjuter folk i bilar! Utan huvud så öppnar dom dörren och rullar ut, sen typ efter 5 sekunder kommer ett blod splatch. Fy fan för d, varför kunde dom inte bara dö i bilen!? o sen drog man ut ett lik när/om man skulle sno bilen. dåligt rockstar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fralla_24 Skrivet 17 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2002 Håller med Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the_yakuza_man91 Skrivet 17 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2002 Håller med till 100%!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 17 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2002 Jag sköt han med magnum han trillade ut ur bilen sen ställde han sig upp sen dog han fy f**n vilken bugg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alley Skrivet 17 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2002 klaga inte över lite småsaker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr_Vercetti Skrivet 17 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2002 tycker det är ganska kul. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bogren198 Skrivet 17 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2002 ett skratt förlänger livet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin Skrivet 17 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2002 ett skratt förlänger livet!!! haha Blir jag äldre nu? Hur blir det om man kör en bil osm det är punka på ett eller flera däck? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bogren198 Skrivet 17 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2002 haha Blir jag äldre nu? Hur blir det om man kör en bil osm det är punka på ett eller flera däck? man kör nästan garanterat av vägen vid en polisjakt... nte för att ja gör de men... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin Skrivet 17 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2002 man kör nästan garanterat av vägen vid en polisjakt... nte för att ja gör de men... Okej... Men om man t ex har punka på vänster framhjul...svånger bilen lite åt vänstre hela tiden då eller hur märks det att man har punka? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 17 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2002 Jag sköt han med magnum han trillade ut ur bilen sen ställde han sig upp sen dog han fy f**n vilken bugg Så var det i GTA3 också, när man skjöt nån som redan låg ner reste de sig upp och dog... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 17 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2002 (redigerad) Så var det i GTA3 också, när man skjöt nån som redan låg ner reste de sig upp och dog... Jag tror inte det var så för mig. Men kanske. Redigerad 17 november, 2002 av GTA3 freak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mobacko Skrivet 17 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2002 Okej... Men om man t ex har punka på vänster framhjul...svånger bilen lite åt vänstre hela tiden då eller hur märks det att man har punka? Bilen hoppar det kommer gnistor och det är svårt att kontrulera den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jontasa 88 Skrivet 28 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2004 när min brorsa spelade det så kom det eld flammor ur hjulen det var en cuban bil Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 28 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2004 när min brorsa spelade det så kom det eld flammor ur hjulen det var en cuban bil Jävligt nödvändigt eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Game_X Skrivet 28 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2004 *Report* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
adde_as Skrivet 28 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2004 Det e ju bara grymt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts