Haggard Skrivet 16 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2004 Jag läste i Rocky att Eazy-E var bög, men på hans in memorian-site står det att han fick AIDS av sin fru och att han hade 9 barn med 6 kvinnor. Någon som kan hjälpa mig? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 16 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2004 (redigerad) Jag läste i Rocky att Eazy-E var bög, men på hans in memorian-site står det att han fick AIDS av sin fru och att han hade 9 barn med 6 kvinnor. Någon som kan hjälpa mig? Jag tror inte att han var bög. Det sistnämnda borde stämma. Det ända jag vet säkert är att han dog i AIDS och var bra på gangstarap, är inte så inne på Eazy-E. Haha. Edit. Bögskämten går runt just pga att han dog i AIDS... Sen dissade ju Dogg Pound Gangstas, Dre och Snoop med flera mycket om att han var homosexuell och så...det var innan han dog, dom hade ju beef från ungefär 93 till 95 då han dog om jag inte har helt fel. Redigerad 16 september, 2004 av okka Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 16 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2004 (redigerad) Hmm, ska undersöka... Redigerad 16 september, 2004 av Arman Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 16 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2004 Är inte det rätt ovanligt att en gangstarappare är gay? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 16 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2004 Är inte det rätt ovanligt att en gangstarappare är gay? Håller faktiskt med till 100%! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 16 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2004 http://www.aftonbladet.se/vss/noje/story/0...9,145419,00.htm gammal men rolig Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 16 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2004 http://www.aftonbladet.se/vss/noje/story/0...9,145419,00.htm gammal men rolig Haha, tänkte just länka till den! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mobacko Skrivet 17 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2004 tror inte han va gay, man kan ju få aids även om man pumpar en tjej... (det rimma ) Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 17 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2004 http://www.aftonbladet.se/vss/noje/story/0...9,145419,00.htm gammal men rolig Killen som skrivit det där är själv misstänkt bög. Han blev säkert helt knäckt när han battlade mot en annan kille som kunde rappa.. Då ville han försvara sig genom att skriva skit på Aftonbladet. Äkta bög-stil, pussy-ass muthafuckah. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 17 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2004 Killen som skrivit det där är själv misstänkt bög. Han blev säkert helt knäckt när han battlade mot en annan kille som kunde rappa.. Då ville han försvara sig genom att skriva skit på Aftonbladet. Äkta bög-stil, pussy-ass muthafuckah. tror de mer var på skämt han skrev den Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 17 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2004 Killen som skrivit det där är själv misstänkt bög. Han blev säkert helt knäckt när han battlade mot en annan kille som kunde rappa.. Då ville han försvara sig genom att skriva skit på Aftonbladet. Äkta bög-stil, pussy-ass muthafuckah. möjligt att han är bög, men är det nåt fel? jag håller med honom om att hiphopen är väldigt gay Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 17 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2004 möjligt att han är bög, men är det nåt fel? jag håller med honom om att hiphopen är väldigt gay Snälla du e modderator uppför dig inte som chilligr, Ozzy eller miami Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 17 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2004 Snälla du e modderator uppför dig inte som chilligr, Ozzy eller miami hur uppför dom sig? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 17 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2004 (redigerad) Snälla du e modderator uppför dig inte som chilligr, Ozzy lr miami menaru att ja hackat på hiphopare?? isf: nej jag har inte betett mig illa mot nån som inte gjort nåt mot mig, tror jag ......kan tänka mig att du mena det där med att ja sa din mamma till en men d va för han sa att alla hårdrockare e "puckade idioter" .....annars e ja no ganska snäll.... tror ja :"> Redigerad 17 september, 2004 av chiligr Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Haggard Skrivet 17 september, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 september, 2004 möjligt att han är bög, men är det nåt fel? jag håller med honom om att hiphopen är väldigt gay Säga vad man vill, men jag har väldigt svårt för homosexuella... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 17 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2004 Säga vad man vill, men jag har väldigt svårt för homosexuella... för hårdrockare ockå Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 18 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2004 Säga vad man vill, men jag har väldigt svårt för homosexuella... jo men det har jag också... (homoforbi kallas det). syftade mer på att han trodde att han var bög bara för att han skrivit detdär Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 18 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2004 jo men det har jag också... (homoforbi kallas det). syftade mer på att han trodde att han var bög bara för att han skrivit detdär Det heter faktiskt homofobi. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 18 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2004 Det heter faktiskt homofobi. tror du inte d va ett stavfel Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 19 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2004 tror du inte d va ett stavfel (:!!! Det var därför jag sa det, duh... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts