Arman Skrivet 16 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2004 Sidan är nu öppnad... ni finner trailers, klipp och framför allt en inofficiell lista på rollerna/skådespelarna som ni själva även kan redigera, bara ni kontaktar mig genom PM eller MSN... The Legend of Zelda: Ocarina of Time - The Motion Picture - "Official" site Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sc0rp Skrivet 16 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2004 Åhh zelda ocarina of time , väldigt fint spel Har fina minnen ifrån det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 16 september, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 september, 2004 (redigerad) Åhh zelda ocarina of time , väldigt fint spel Har fina minnen ifrån det Mmm, visst har man... EDIT: Är det någon som vet varför de flesta har arial som font på menyn och vissa har den rätta, Ringbearer... Det ska se ut så här... Redigerad 16 september, 2004 av Arman Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sc0rp Skrivet 16 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2004 Mmm, visst har man... EDIT: Är det någon som vet varför de flesta har arial som font på menyn och vissa har den rätta, Ringbearer... Det ska se ut så här... Har ingen aning om varför men jag har iaf som på bilden... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 16 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2004 (redigerad) Den där filmen kommer suga... Likadant som Doomfilmen kommer att suga, och Bloodrayne, och House of the Dead, och Alone in The Dark.... osv Edit: Men knulla mig i rumpan, jag trodde den var officiell Arman du kommer säkert bli stämd eller nåt, den ser för officell ut Edit 2: Öööh, btw, där det står "cast after apperance", du borde ändra det till "cast in order of appereance" Redigerad 16 september, 2004 av skribb Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 16 september, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 september, 2004 Edit 2: Öööh, btw, där det står "cast after apperance", du borde ändra det till "cast in order of appereance" Jag tänkte på det först faktiskt... jag har nämnligen sett förkortningen "cast in OOA" eller någon sånt va det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 16 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2004 Meh, jag säger som Skribb! Vart ju grundlurad! Haha! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts