Jump to content

Vad för sorts moppe har du/ska du köpa?

Jacker
 Share

Vad för sorts moppe har du/ska du köpa?  

62 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

• Inlägg 65
  • Ålder
  • Senaste inlägg
Kan du väl göra själv?

Skitsamma.. du får väl tycka va du vill men ser inte varför du hellre vill ha en volvo s60 istälet för en Shelby Mustang GT500?? Vet du ens hur den ser ut??

mm de vet ja och de är fula...kanske råkar hata såna där muskel bilar medans jag föredrar saab...fast volvo är ju inte heller så dumt...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

så 30-moppar är töntiga? Ser ju fan exakt likadana ut och kör lika fort ;)

själv så har jag en röd/vit Derbi Senda rXtreme

jo kanske de men du får inte köra i 45 lagligt och sen får du inte skjussa lagligt...

derbi senda är riktigt fina och det är egentligen också eu moppar...min bror hade en sån och det skulle egentligen vara en eu moppe fast det beror ju på årsmodell...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

jo kanske de men du får inte köra i 45 lagligt och sen får du inte skjussa lagligt...

derbi senda är riktigt fina och det är egentligen också eu moppar...min bror hade en sån och det skulle egentligen vara en eu moppe fast det beror ju på årsmodell...

jo jag har en eumoped.. Skiter dock i att jag inte får köra snabbare än 45km/h.. trimmar nu till helgen..

och om man får skjussa eller ej (lagligt) har inget med moppen att göra.. står i papperen hur många den är anpassad för..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor